Foto's met de iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) lol ik had er een hap van genomen...maar deze was niet gaar...dus legde ik er terug op....en 5 seconde later werd het door een ander ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
lol ik had er een hap van genomen...maar deze was niet gaar...dus legde ik er terug op....en 5 seconde later werd het door een ander gek gepakt....lol
grill was perfect schoon voordat we het gebruikte....dat zwarte shite is heel normaal bij een bbq |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Leuke foto's Dj Leuke stand btw
|
||||
|
||||
thx....ik ben er zelf ook erg trots op
|
|
|||
|
|||
dateq XTC was ook wel voldoende geweest of staat er rechts ook nog wat spul wat erop aangesloten zit?
valt me bij mijn iphone ook wel op dat je in lichte omgeving prima fotoos maakt, maar beweging en donker gaat een stuk minder. Wellicht puntje voor verbetering op de nieuw iphone |
|
|||
|
|||
Míjn auto :)
Ik woon dus in Oostenrijk,..opgelet: duits kenteken,.NL + Oostenrijks vlaggetje .) Frits |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
lang verhaal kort verteld: ik werk voor een Firma uit Aken (Aachen) daarom dus een duitse Auto, met een NL rijder in Wenen
|
|
||||
|
||||
Aha, daarmee.
Was gewoon nieuwsgierig. |
|
|||
|
|||
OT: Nöööö alleen die van Oostenrijk *tisgemeen*
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en idd....resultaat van pics met veel licht is goed maar bij beweging, minder licht of in het donker is het ronduit slecht. linker foto is gemaakt met een nokia n73 en de rechter foto is met iPhone gemaakt.....best een groot verschil... |
|
||||
|
||||
Tja het is toch wel jammer dat ze er niet even een iets betere camera in hebben gestopt....en ook in de 3G zit dezelfde helaas.....
|
|
||||
|
||||
de camera van de iPhone is nieteens zo slecht hoor, overdag maakt ie mooie foto's!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
overdag wel ja, maar als het een beetje donker begint te worden is het al een ramp....een xenon flitser zou perfect zijn....
|
|
||||
|
||||
overdag zie ik me scherm alleen niet zo goed zet brightness helemaal op full zodat ik nog wat kan zien. Logisch met een invisible shield en een mirror protector
|
|
|||
|
|||
Een 3,2 MP met video functie was inderdaad beter geweest, zo zat er trouwens nog wat verschil tussen de 1ste en 2de generatie.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto's Syncen Met iPhone!?! | EN-IS | iTunes | 10 | 15-04-09 18:15 |
|
|