//

muziek itunes

muziek itunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) goedndag allemaal, ik heb even een probleem. 1 keer in de maand wil ik mijn iphone synken. in die maand download ik muziek rechtstreeks op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-09, 23:58
iphoneremon iphoneremon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 27
Standaard muziek itunes

goedndag allemaal,

ik heb even een probleem. 1 keer in de maand wil ik mijn iphone synken. in die maand download ik muziek rechtstreeks op mijn iphone. als ik nu mijn iphone aansluit om te synken gooit hij al mijn gekochte nummers van mijn iphone en zet de muziek in itunes er weer nieuw op. dit wil ik niet. al mijn gekochte nummers zijn dan weg. heeft iemand hier een oplossing voor????

alvast bedankt

remon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 13:49
Fritster Fritster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Je muziek handmatig beheren. Is een functie in iTunes. Wanneer je je muziek handmatig beheert gooit 'ie geen nummers meer van je iPhone.
  #3  
Oud 26-07-09, 22:18
tijmensmit tijmensmit is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Kan je dan nog wel ergens je aangeschafte muziek bij Itunes terugvinden of moet je dat opnieuw kopen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 19:56
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 21:35
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 12:48
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.