camera en fotoapplicatie starten niet meer op discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdecocq OK, dat werkt;-)))))) thanks. Nu heb ik staan: I-Phone Marjolein: /var/mobile root# Moet ik dan 777 ingeven? als je chown ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank je voor al je moeite en geduld Bomans.
Helaas is dit ook de oplossing dan niet geweest, want ik kan nog steeds niet bij mijn camera applicatie en foto's. Sorry dat ik zoveel tijd in beslag genomen heb. Marjolein |
|
||||
|
||||
Daarvoor zijn we hier, om te helpen.
Heb je je iphone al eens opnieuw opgestart nadien? |
|
||||
|
||||
Dan toch maar eerst met aptbackup je cydia apps backuppen en de FW restoren
Lijkt mij dan de snelste manier
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch vind ik het vreemd, dat dit "opeens" gebeurd is. Ik zal me erbij neer moeten leggen, maar wil nooit snel opgeven en eerst vanalles proberen hahaha. Zal er vanmiddag mee verder gaan. Thanks |
|
|||
|
|||
Probeer eens iFile vanuit Cydia te installeren en dan opstarten. Vervolgens ga je naar /var/mobile/Media/DCIM en klik je op de pijltje naar rechts. Hierna kun je de ownership en evt access permissions veranderen. Owner en Group moet op mobile. Access permissions:
User --> Read, Write, Execute Group --> Read, Execute World --> Read, Execute Laat me ff weten of het is gelukt. Evt kan ik volgende week er ff naar kijken want dan zit ik in Den Haag. Is bij mij om de hoek zeg maar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
I file had ik er gisteren opgezet en ik heb alles zoals jij hierboven schreef, ingesteld en NOG verandert het helaas niet. blijft niet werken. Word er helemaal "gek" van hahaha Als jij toevallig volgende week in Den Haag bent en ik heb het tegen die tijd nog niet opgelost, dan heel graag. Ik ben vanaf 15 uur vanmiddag t/m dinsdag echter in Brabant. Ik laat je nog wat weten. Ga dan toch nog maar even niet herstellen/re jailbreaken enz. Thanks alvast Marjolein |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou ik heb vanalles geprobeerd, maar nog steeds geen camera/foto's. Ga dus nu inderdaad maar herstellen en opnieuw jailbreaken (heb aptbackup geinstalleerd ook) Nu schreef jij hierbovendat ik geen back-up moet terugzetten. Bedoel je daarmee dat de reservekopie niet teruggezet moet worden na herstel? Doet I tunes dat niet automatisch of moet/kan ik dat afbreken/annuleren ? Ik heb een T-mobile I phone abbo met unlockcode. Lees het graag van je groetes, Marjolein |
|
||||
|
||||
Hij bedoeld inderdaad dat je geen reserve kopie moet terug zetten.
iTunes zal je daar ook om vragen. Een backup terug zetten of aanmelden als nieuwe iPhone. Kies voor deze laatste optie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan krijg ik geen problemen met activeren? Of dat ik een melding krijg dat ik op mijn I tunes account al een I phone heb gekoppeld? Sorry ,maar heb dat nog nooit gedaan |
|
||||
|
||||
Nope, geen enkel probleem (in jouw geval)
|
|
|||
|
|||
Zo, eindelijk even de tijd om mijn I phone te gaan herstellen. Ik heb net de wiki erop nageslagen en zag dat het met recovery mode moet. (heb het nog nooit eerder hoeven doen).
Nu begrijp ik dat mijn I phone uit moet staan als ik hem via usb aan mijn laptop (windows vista)verbind en dat ik dan de home en sleep knop tegelijk moet indrukken. Klopt dat? of kan ik gewoon in I Tunes op herstellen drukken (I phone aan of uit?) Help ;-) |
|
|||
|
|||
Wie (King, Bomans?) kan me helpen?
Heb de wiki er bij, forum maar ik kom er echt niet uit. Kan iemand mij hier of per pb uitleggen stap voor stap wat ik in welke volgorde en op welke manier moet doen om mijn I phone 3G fw 3.0 moet herstellen en daarna opnieuw jaibreaken met 3.0 ? Als ik het een heel klein beetje begrepen heb : I tunes openen. I phone met usb kabel aan laptop verbinden en I phone uit laten staan I tunes zou dan met melding komen dat er een I phone in recovery mode is gevonden Moet ik dan shift herstel doen? Moet ik dan de herstel firmware kiezen (de restore ispw) of doet I tunes dat automatisch, Vervolgens moet ik ergens kiezen om niet een back up terug te zetten maar om een nieuwe I phone aan te melden. Ik neem aan dat ik dan al mijn contactpersonen, sms-jes enz. kwijt ben en niet terug kan halen? Is dat juist of is er daarna een manier om die terug te zetten? Daarna jailbreaken? Hoop dat iemand de tijd en het geduld heeft om het me toch nog eenkeer uit te leggen. De wiki en het forum zijn heeeeel goed en handig, maar zie door de bomen het bos niet meer zeg maar ;-) Laatst gewijzigd door mdecocq; 05-11-09 om 21:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Many Thanks. (mijn andere threat kan dus wel verwijderd worden van die foto's kwijt) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
spellen starten niet meer op !?? | dapeter | iPhone algemeen | 11 | 04-11-13 20:41 |
Programma's starten niet meer op. | iPeppel | Archief | 5 | 24-12-09 14:12 |
Apps starten niet meer op | Pascal-23 | Archief | 6 | 13-09-09 22:47 |
Apps starten niet meer op | deRijk | Archief | 3 | 30-07-09 20:16 |
[HELP] Apps starten niet meer op... | pietsnot | Archief | 0 | 06-11-07 08:16 |
|
|