Na iOS 4.0 foto's weg of wazig! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je hiervoor eerst je foto's ook verwijderd van je iPhone? Of alleen 1x syncen met foto vinkje uit en daarna 1x syncen met foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je hiervoor eerst je foto's ook verwijderd van je iPhone?
Of alleen 1x syncen met foto vinkje uit en daarna 1x syncen met foto vinkje weer aan? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is overigens nu ook internationaal nieuws. Nu.nl en Telegraaf berichten erover en een paar Amerikaanse sites melden het ook al heb ik collega's horen zeggen. Denk, dat er bij Apple inmiddels hard gewerkt wordt aan 4.0.1 hehehe... ;-) |
|
|||
|
|||
Dat laatste syncen met vinkje uit, daarna weer syncen met vinkje aan...KASSA...hahaha toen heb ik direct maar weer een backup laten maken, dus met de goede foto’s
|
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn foto's helaas niet terug met dit trucje..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Syncen met fotos te verwijderen van de iPhone, daarna hersyncen en foto's terug op de iPhone plaatsen.let wel: Bij mij waren de gotos aanwezig maar wazig. Ik had de albums al in mijn iphoto staan op de computer.
|
|
|||
|
|||
Klopt ik had ook mijn foto's maar wazig dus of het werkt als de foto's weg zijn weet ik niet
|
|
|||
|
|||
Het kan eenvoudiger!
Citaat:
Heb dus alleen mijn iPhone aan iTunes gelegd. Gesynchroniseerd en hij begon tijdens de sync zelf de foto's te optimaliseren. Na de sync gechecked: Foto's zijn weer de goede kwaliteit. Mijn advies? Gewoon alleen syncen en klaar! Niks meer! Grt Erik |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Fingers crossed! Hopen dat dit werkt dan......
Weetje, beetje vaag, maar mn iPhone heeft wel de oude background de hele tijd, terwijl die niet tussen de foto's staat. Het had geen zin, ik heb alleen nog foto's van einde zomer 2009..... Ik mis nu zn 400 foto's! *help?* Heeft hij de foto's dan niet in de backup gezet? Laatst gewijzigd door Phantomlover; 23-06-10 om 12:05. |
|
|||
|
|||
Jammer genoeg niet geholpen.. Foto's zijn nogsteeds weg, echter zouden er wel foto's op de iphone moeten staan (149,7 mb). Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Ik heb een oudere backup terug gezet, die voor de update is gemaakt.
Hoe je dit precies in windows moet doen, al sla je me dood. Je moet in iTunes, een rechtermuis klik op je iPhone doen, dan staat er iets van backup terugzetten. Dan kies je een oudere, die van had geen datum alleen iPhone van.. . De firmware bleef staan, alles wat ik had geïnstalleerd erna bleef gewoon staan. Alleen mn foto's (400 stuks) waren weer terug *feestje!!* |
|
|||
|
|||
Om de foto's die je met de iPhone gemaakt hebt terug te halen heb ik dit gedaan:
Tools: (MAC) PhoneView Demo 1) Connect your iPhone 2) Launch PhoneView, go to Settings, enable "Show Entire Disk" 3) Backup and then delete the following files: /DCIM/.MISC/Info.plist /PhotoData/Photos.sqlite /PhotoData/PhotosAux.sqlite 4) Unplug your iPhone, launch Camera Roll and wait as it rebuild the database. bron: Fix iPhone iOS4 "empty camera - IOS4 empty camera roll fix - 3dnUMyu1 - Pastebin.com Dat werkte bij mij. |
|
||||
|
||||
Dit werkt inderdaad! Doen allemaal! Bij mij duurde het 2 minuten nadat ik deze stappen had gevolgd. Een mooi draaiend cirkeltje en tadaaa daar waren al mijn 1456 foto's weer!
Thanks! ps: deze mag wel als hamburgernieuwtje op de voorpagina denk ik
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je met iPhone Explorer - A USB iPhone browser for Mac and PC hetzelfde kan doen.
|
|
|||
|
|||
Grazi, had ook al even gekeken op de site van Phoneview, daar raden ze touchcopy aan. De foto's moeten er nl opstaan, itunes geeft aan dat er wat op staat en hij nam na de update mijn wallpaper over....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat moet anders kunnen toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
IDD zo als u ut zegt klopt. Ik als modelfotograaf mee een canon 40D in Raw schiet omzet na JPG 8Bits leesbaar. 2 mb per foto op me Iphone had staan zijn nu verneukt. Schaam me kapot als ik ze op fotodagen zo moet laten zien, je ziet niks. Nu zijn ze allemaal zwart trouwens na reset lol. Überhaupt dom systeem Je kan niet via je pc map verwijderen en of map in de iphone scherm. Naja pech. |
|
|||
|
|||
Super, het is met iphone explorer gelukt. Touchcopy was een betaalde app maar daar was het ook mee gelukt.. Stom dat apple niet dezelfde mappen heeft aangehouden voor de foto's, ze staan nl 1 dir lager!
|
Labels |
foto's kwijt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's weg? | keuffie69 | Muziek, foto & video | 0 | 24-06-10 11:58 |
Foto's weg | Adnarim | Muziek, foto & video | 0 | 03-02-10 19:54 |
Foto's uit filmrol weg | philippefeij | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-09 13:27 |
Foto icoon weg | mijnzzz | Muziek, foto & video | 7 | 18-01-09 02:55 |
|
|