//

Muziek verdwenen Na Ringtone App

Muziek verdwenen Na Ringtone App discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, Ik heb op mijn Iphone 4 muziek gezet wat ik gewoon uit Itunes kon slepen naar het mapje muziek op mijn iphone. Ik kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-10, 14:02
Sieparis Sieparis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Question Muziek verdwenen Na Ringtone App

hey,

Ik heb op mijn Iphone 4 muziek gezet wat ik gewoon uit Itunes kon slepen naar het mapje muziek op mijn iphone. Ik kon ook gewoon muziek afluisteren in Itunes van mijn iphone (ik gebruik het programma al langer met mijn Ipod, de aller eerste Nano)

Sinds gisteren heb ik deze Ringtone app geinstaleerd: Ringtone Designer Pro for iPhone and iPod touch on the iTunes App Store

waarmee je zelf ringtones kan maken met de muziek die op je iphone staat.
Dit is gelukt, overgezet en klaar.

Maar nu is opeens al mijn muziek van mijn Iphone verdwenen en ik kan via Itunes ook geen muziek meer naar mijn Iphone slepen dat laat die niet meer toe! ( ik kan wel nog alle muziek in 1x synchroniseren door in het tabblad muziek synchronisatie aan te zetten, maar ik wil niet alle nummers hebben) hoe kan ik dit terug zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-10, 22:08
Sieparis Sieparis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Probleem is OPGELOST!!!
  #3  
Oud 05-09-10, 19:43
liv liv is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

ik heb hetzelfde probleem maar dan doordat ik zelf de ringtones via itunes gemaakt heb.. ik wil wel alle muziek van itunes er terug op zetten maar zelfs synchroniseren doet het niet. Hoe heb jij dit opgelost?
  #4  
Oud 13-09-10, 19:42
JoeB@r JoeB@r is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard Zelfde probleem

Hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem na het installere, maken en plaatsen van ringtones. Al mijn muziek weg en ik kan niet meer slepen. Zou je mij willen vertellen hoe je dit hebt opgelost svp. Thanks
  #5  
Oud 13-09-10, 21:32
liv liv is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard muziek weg

Hallo!
Bij mij ws het gewoon een domme fout, ik had onder het tabblad muziek het vakje niet aangevinkt! dus als ik op synchroniseren klikte was er niets geselecteerd en gebeurde er dus ook niets..
gr
  #6  
Oud 14-09-10, 07:35
JoeB@r JoeB@r is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Hoi, thanks ik heb even gekeken en dat was bij mij ook het geval. Wat een irritant programma trouwens dat itunes. Soms zet hij de cd's goed weg maar soms ook maakt die van de nummers op een cd allemaal verschillende cd's met hetzelfde coverje. Ligt uiteraard aan mijzelf maar blijft lastig.
Succes anyway
  #7  
Oud 14-09-10, 15:13
liv liv is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

ja itunes is erg secuur!!
Als je eerst U2 schrijft en dan u2 dan zijn het twee artiesten. Maar schijf je U2 met een spatie erachter en U2 zonder spatie erachter dan verschilt zelfs dat! Ik heb ook aardig lopen priegelen, niet alles is gelukt maar vind de mp3 speler van iphone wel echt meesterlijk.. dus ik klaag verder niet
  #8  
Oud 14-09-10, 21:47
JoeB@r JoeB@r is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Hoi Liv bedankt voor de tip(s). Inderdaad ziet het er al een stuk netter uit nu op mijn iphone.
  #9  
Oud 13-11-10, 17:09
mikeehv mikeehv is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sieparis Bekijk bericht
Probleem is OPGELOST!!!
ik vraag me ook af hoe je dit opgelost hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone van Iphone en Itunes verdwenen Sport Addicted Ringtones en Wallpapers 0 19-05-11 00:54
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! Reload666 Muziek, foto & video 0 12-07-10 19:23
Eigen muziek als ringtone toevoegen! Dien Muziek, foto & video 18 19-06-10 17:10
Windows: muziek spontaan verdwenen RKalfsbeek iTunes 0 24-01-10 22:24
Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken martin54 Archief 2 09-05-08 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.