foto map discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen ik heb een iphone 3g en nu is het scherm aan puin werkt nog maar voor de helft en danook nog slecht(allemaal strepen) heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto map
Goedemorgen
ik heb een iphone 3g en nu is het scherm aan puin werkt nog maar voor de helft en danook nog slecht(allemaal strepen) heb mijn sim verwijderd dus kan deze niet meer terug plaatsen want zie de toetsen niet meer nu is mijn probleem dat fotos van mijn werk(geupload van een pc naar de iphone) hier opstaan en wil deze verwijderen en dat lukt dus niet. het vervelende is dat de laptop waar deze fotos af kwamen gecrashed is dus die foto`s zijn weg. kan iemand mijn helpen deze fotos van de iphone af te krijgen aub? kan alleen de fotos er af halen die ik met de telefoon heb gemaakt dus niet die ik er naar geupload heb. bij voorbaat dank danny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foto's in elk een aparte map | Koudbloed | iTunes | 16 | 28-12-10 12:49 |
Video's worden niet gesynced vanuit foto map | Boeiend | iTunes | 0 | 21-08-10 16:54 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
In OS4 foto map/Albums/Filmrol | lotteke2005 | Muziek, foto & video | 2 | 11-08-10 17:51 |
Standaard map Foto's MMS | buyukadam | Muziek, foto & video | 2 | 14-01-10 10:27 |
|
|