//

Content minecraft overzetten naar Ipad lukt niet

Content minecraft overzetten naar Ipad lukt niet discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij niet om de inhoud van mine craft over te zetten op een nieuw apparaat. Van iPod naar iPad. Mijn zoon heeft op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-13, 16:53
Renee1 Renee1 is offline
 
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard Content minecraft overzetten naar Ipad lukt niet

Het lukt mij niet om de inhoud van mine craft over te zetten op een nieuw apparaat. Van iPod naar iPad. Mijn zoon heeft op zijn iPod veel gebouwd en inmiddels een iPad bij elkaar gespaard maar het lukt niet zijn minecraft werelden op de iPad te plaatsen. Weet iemand hoe dat moet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-14, 22:55
Adam007 Adam007 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

back up maken via icloud en dan op de nieuwe idevice installeren. ik had het zelfde probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Apps overzetten van iTunes naar iPod lukt niet TheUsualGamer iTunes 6 05-07-13 23:09
Film van iphone naar pc overzetten lukt niet akkerstad iPhone algemeen 3 16-05-12 14:22
pimp all screen overzetten van itunes pc naar iphone 3G/GS lukt niet?? Rosered iTunes 1 14-01-12 13:44
Foto: Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet DGVBrasil Muziek, foto & video 0 19-06-11 15:37
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? Timbaland Ringtones en Wallpapers 9 26-09-09 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.