//

beeldscherm macbook pro gebruiken voor iphone games

beeldscherm macbook pro gebruiken voor iphone games discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of er zoiets als BlueStacks ( BlueStacks ) is om spelletjes van mn iPhone 5s te spelen, maar ook gebruikmakend van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-15, 14:59
Mata020 Mata020 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard beeldscherm macbook pro gebruiken voor iphone games

Ik vraag me af of er zoiets als BlueStacks (BlueStacks) is om spelletjes van mn iPhone 5s te spelen, maar ook gebruikmakend van het beeldscherm van mn retina 13" macbook pro.

Met andere woorden kan ik op 1 of andere manier het beeld van mn iphone connecten met het beeldscherm van mn macbook pro? Is daar een app voor of een andere manier?

Thanks in advance.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-15, 16:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Sinds OS X Yosemite kun je in QuickTime filmpjes maken van het scherm van je iPhone (als je deze aansluit via USB).

Hiermee zie je het scherm van je iPhone dus op je Mac, maar niet beeldvullend.

Er zijn ook Apps van derden die het scherm overhevelen via AirPlay mogelijk maken. Een voorbeeld is Reflector.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Thuismap voor MacBook Pro 13 wijzigen rmnzlnsk Desktop-applicaties 4 07-07-14 09:55
Video: MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone bobvandongen Muziek, foto & video 0 07-11-13 13:15
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 10:56
app voor camera van macbook pro bekijken op iphone Imurat iPhone Apps 1 12-10-11 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.