beeldscherm macbook pro gebruiken voor iphone games discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of er zoiets als BlueStacks ( BlueStacks ) is om spelletjes van mn iPhone 5s te spelen, maar ook gebruikmakend van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beeldscherm macbook pro gebruiken voor iphone games
Ik vraag me af of er zoiets als BlueStacks (BlueStacks) is om spelletjes van mn iPhone 5s te spelen, maar ook gebruikmakend van het beeldscherm van mn retina 13" macbook pro.
Met andere woorden kan ik op 1 of andere manier het beeld van mn iphone connecten met het beeldscherm van mn macbook pro? Is daar een app voor of een andere manier? Thanks in advance. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sinds OS X Yosemite kun je in QuickTime filmpjes maken van het scherm van je iPhone (als je deze aansluit via USB).
Hiermee zie je het scherm van je iPhone dus op je Mac, maar niet beeldvullend. Er zijn ook Apps van derden die het scherm overhevelen via AirPlay mogelijk maken. Een voorbeeld is Reflector.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Thuismap voor MacBook Pro 13 wijzigen | rmnzlnsk | Desktop-applicaties | 4 | 07-07-14 09:55 |
Video: MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone | bobvandongen | Muziek, foto & video | 0 | 07-11-13 13:15 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
app voor camera van macbook pro bekijken op iphone | Imurat | iPhone Apps | 1 | 12-10-11 16:37 |
|
|