Gesprekken opnemen (recorden)? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt idd, bij de alarmcentrale ook..Maar dat is Werk. Voor privé doeleinden mag het volgens mij niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klopt idd, bij de alarmcentrale ook..Maar dat is Werk.
Voor privé doeleinden mag het volgens mij niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het opnemen van gesprekken is WEL illegaal, mits van te voren kenbaar is gemaakt dat het gesprek wordt opgenomen. Een wezenlijk verschil.
|
|
|||
|
|||
Klopt allemaal. Maar daar gaat het hier niet echt om. Als het gaat om legaal of illegaal is er wel meer mogelijk met de iPhone wat eigenlijk niet mag. Wat denk je van stiekem foto's nemen van iemand terwijl hij het niet weet?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
GeenStijl : Goed Nieuws. Upskirt-filmer gaat vrijuit |
|
|||
|
|||
nja anyway....Bij mij weten is er niet zo'n soort programma
|
|
|||
|
|||
Voor mijn iPhone 3GS kocht, had ik een Samsung Omnia, en daar was wel degelijk een programma voor.. Ik weet alleen niet of de app ook voor de iPhone op de markt is....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
is weleens maar samsung en iphone verschillen totaal van elkaar.
|
|||
|
|||
Tell me about it...
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Een app met de naam Recorder schijnt dit te doen:
EDIT: laat maar, is alleen voor VS YouTube - Record Calls on your iPhone
|
|||
|
|||
Cydia apps iSpoof en SpoofApp kunnen o.a. uitgaande telefoongesprekken opnemen. Maar dan moet je bellen (en betalen) via hun netwerk, meen ik.
iVoice zal ook inkomende gesprekken kunnen opnemen, maar die staat al een jaar ofzo op Coming Soon... Laatst gewijzigd door jorrit77; 26-11-09 om 22:58. |
|
|||
|
|||
Opnemen telefoongesprek
Bestaat er een app waarmee je het telefoongesprek dat je voert op de Iphone meteen kan opnemen (recorder)?
Jan sr |
|
|||
|
|||
Ik zou dit ook heel graag willen maar ik denk zelfs dat het niet eens mag van Apple. Met Dictafoon kan het namelijk ook niet, tijdens een gesprek wordt het geblokkeerd.
|
|
||||
|
||||
Is dit wel legaal dan ?
|
|
|||
|
|||
Volgens de Nederlandse wet mag het in ieder geval wel (aan de hand van een aantal richtlijnen).
Zo mag je alleen in opdracht opnemen van een van de gespreksdeelnemers, of als je zelf een deelnemer bent. Dit mag zelfs zonder kennisgeving naar de andere partij. Bij een telefoontje van een bedrijf naar consument ligt dit volgens mij wel iets anders. Je hoort immers vaak genoeg dat het gesprek opgenomen wordt (en je dus kennisgeving krijgt). Maar het zou ook kunnen dat dit een ongeschreven regel is en uit beleefdheid door de bedrijven wordt gedaan, dat weet ik niet. Dus een applicatie zou in principe ervoor gemaakt kunnen worden, mits de hardware van de iPhone dat toelaat. Geen idee of er ook echt een goed werkende applicatie voor is Laatst gewijzigd door glaantje; 26-01-10 om 18:59. |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|||
|
|||
gesprekopname
Goedenavond, is er op de nieuwe iphone ook en app om gesprekken die je voert op te nemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook ik, nieuwe iPhone gebruiker, ben op zoek naar zo een applicatie.
Ieder voordeel (=het hebben van een iPhone ) heeft een nadeel ?? Ik heb een SonyEricsson 800i, en daarmee kan het. Het komt vaak goed van pas. Moeilijke gesprekken, veel informatie waarbij je niet makkelijk alles kunt onthouden, of snel schrijven. Zoals iemand hierboven schreef, ook bij de K800i hoor je om de 15/20 seconden een piepje. Had ik ook liever niet gehad (de tegenpartij hoort dat ook). Die mogelijkhed is eigenlijk, is in ieder geval voor mij, een must. Ik zou van zo een geavanceerd ding als een iPhone verwachten dat dat kon. Dus als iemand iets ontdekt, hoor ik dat heel, maar heel erg graag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoongesprekken opnemen? | Amiga | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-12-12 17:30 |
Demovideo opnemen | Grooviee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-09-09 14:11 |
Telefoon opnemen | knrd | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 09:42 |
Video recorden | the007 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-02-08 20:03 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|