Gesprekken opnemen (recorden)? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er inmiddels al iets voor dit "probleem"? Uiteraard snap ik het hele privicy issue debacle, maar toch wil ik graag deze software. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er ondertussen al meer bekend?
Is er inmiddels al iets voor dit "probleem"? Uiteraard snap ik het hele privicy issue debacle, maar toch wil ik graag deze software. Ik heb er persoonlijk weinig kwaads mee van plan. Ik vond met mijn Nokia N95 vooral heel grappig om mijn dronken gesprekken terug te luisteren.. Ik kan me slecht voorstellen dat het hardwarematig niet mogelijk is.
Dus ik hoor graag van jullie.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben niet goed mee? Met de vaste app in de iPhone kan je toch je eigen gezever opnemen, gewoon de app openen en opt knopke duwen en klaar is kees?
Of begrijp ik u verkeerd? Of als ik eens een gesprek (als bewijs) wil opnemen dan zet ik de iPhone op luidspreker en ondertussen staat de voice recorder aan. |
|
|||
|
|||
Dat is niet mogelijk nee. Zoals al wordt uitgelegd in dit topic, maar bedankt voor je reactie
|
|
|||
|
|||
@SeanDeLaSean.
Ik kijk geregeld in de AppStore en zoek op "recorder". Maar tot nu toe zonder succes. Jammer. Dat kon met mijn SonyEricsson K800i wel. Daar heb ik veel gebruik van gemaakt. Dus als het ooit lukt en je ontdekt het eerder dan ik, lees ik dat graag. Wat ik overigens ook mis, en ja dat kon ook met de SE-K800i (vroeger was alles beter?) de mogelijkheid om gesprekken te filtreren. Bijv. als ik in een vergadering zat kon ik binnenkomende gesprekken leiden naar de voicemail behalve van mijn vrouw. Die mocht mij wel bellen. En nog meer dergelijke mogelijkheden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@mvvelen,
Vergeef mijn onwetenheid maar wat is "JB". Verder kon ik in de AppStore geen "RingerX VIP" vinden. |
|
||||
|
||||
Sorry, met JB bedoel ik een jailbreak. Maar die heb je niet.
|
|
|||
|
|||
gesprekken opnemen
Citaat:
Komt erop neer dat het opnemen niet verboden is, maar het gebruik van de opname wel aan regel- en wetgeving gebonden is. In Nederland worden bovendien (onaangekondigd) opgenomen gesprekken meestal geweigerd als bewijsmateriaal in rechtszaken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2012 om 18:38 ---------- Iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik werk nu met Call Mynah, maar vind het geen prettig apparaat (en erg duur) ommee te werken. Het is niet erg gebruikersvriendelijk en blijkt ook niet heel betrouwbaar. Ben nog steeds op zoek naar een betere oplossing om telefoongesprekken op te nemen. Laatst gewijzigd door dump; 20-02-12 om 21:57. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet of je al een oplossing hebt gevonden voor wat je zocht. Voor de iPhone heb ik nog geen (gratis) app gevonden die doet wat jij wil. De betaalde oplossingen zijn allemaal erg duur (Call Recorder en Phone Tap). Nemop.nl is ook duur (19 ct/min) en er zit bovendien soms een vervelende vertraging in de lijn, maar het werkt wel met mobiele telefoons (en vaste lijn) dus is misschien het overwegen waard. Het volgende is weliswaar geen oplossing voor je vraag m.b.t. de iPhone, maar misschien heb je er toch iets aan. Je kunt namelijk overwegen om je interviews met alleen de vaste lijn te doen. In dat geval zou je een FritzBox modem kunnen gebruiken i.c.m. de bijbehorende FritzFon van AVM. Je kunt dan gesprekken opnemen met het (ingebouwde) telefoonapparaat (inkomende en uitgaande gesprekken). Je kunt je telefoonapparaat zo instellen dat je elke opname per e-mail opgestuurd krijgt. Let op, AVM zegt dat de gesprekstijd (tot max.10min.) beperkt is, maar daar heb ik nog niets van gemerkt. Mocht iemand echter (ook) een goed werkende en redelijk geprijsde opname app vinden voor de iPhone dan hoor ik het graag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoongesprekken opnemen? | Amiga | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-12-12 17:30 |
Demovideo opnemen | Grooviee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-09-09 14:11 |
Telefoon opnemen | knrd | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 09:42 |
Video recorden | the007 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-02-08 20:03 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|