App gekocht zonder enig geld beschikbaar, maar App toch gedownload? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus gisteravond de App tamagotchi gekocht. Kostte 0,79 cent, maar ik had geen betaalwijze oid opgezet dus ik snap niet hoe ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App gekocht zonder enig geld beschikbaar, maar App toch gedownload?
Ik heb dus gisteravond de App tamagotchi gekocht. Kostte 0,79 cent, maar ik had geen betaalwijze oid opgezet dus ik snap niet hoe ik de app heb kunnen downloaden en gebruiken? Hoe dan ook de app bleek een scam te zijn. Was niet de echte tamagotchi en de beschrijving was fake. Dus mocht je geinteresseerd zijn de app niet kopen! Terug naar mijn vraag : Ik heb nu dus een app gekocht zonder geld. (Ik had lang geleden click&buy, opgezegd en zal nooit meer een account daar aanmaken) Heb ik nu geen 0.79€ cent schuld? Ik kan geen gratis apps meer downloaden in de Appstore dus ja lol wat nu? Ik ga geen click&buy aanmaken. De app bleek scam te zijn, maar het interesseert me eigenlijk allemaal niet. Enige wat ik echt wil weten is dat ik niet over 2 jaar een mooie door rente versierde boete krijg oid? Je weet het maar nooit Apple dus vandaar. Dat ik geen Apps meer kan downloaden enz. vind ik niet zo belangrijk.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Da lijkt me een bizar foutje van de App Store te zijn. Maar je hoeft niets te vrezen: je zal er nooit een factuur van zien
|
|
|||
|
|||
Hmm apart
|
|
||||
|
||||
Ik denk een foutje, misschien was het gewoon gratis!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongewenste app gekocht (€719,99), geld terugvragen? | Tomiikaaza | iPhone Apps | 96 | 15-06-11 23:57 |
App niet gedownload, geld wel weg | Fmkk | iPhone Apps | 8 | 06-05-11 22:39 |
app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt? | linwhaa | iPhone Apps | 5 | 06-07-10 13:16 |
App Gedownload maar werkt niet | Rickjee | iPhone Apps | 2 | 17-07-08 20:52 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|