//

App gekocht zonder enig geld beschikbaar, maar App toch gedownload?

App gekocht zonder enig geld beschikbaar, maar App toch gedownload? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus gisteravond de App tamagotchi gekocht. Kostte 0,79 cent, maar ik had geen betaalwijze oid opgezet dus ik snap niet hoe ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-12, 14:42
delight delight is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard App gekocht zonder enig geld beschikbaar, maar App toch gedownload?

Ik heb dus gisteravond de App tamagotchi gekocht. Kostte 0,79 cent, maar ik had geen betaalwijze oid opgezet dus ik snap niet hoe ik de app heb kunnen downloaden en gebruiken? Hoe dan ook de app bleek een scam te zijn. Was niet de echte tamagotchi en de beschrijving was fake. Dus mocht je geinteresseerd zijn de app niet kopen! Terug naar mijn vraag : Ik heb nu dus een app gekocht zonder geld. (Ik had lang geleden click&buy, opgezegd en zal nooit meer een account daar aanmaken) Heb ik nu geen 0.79€ cent schuld? Ik kan geen gratis apps meer downloaden in de Appstore dus ja lol wat nu? Ik ga geen click&buy aanmaken. De app bleek scam te zijn, maar het interesseert me eigenlijk allemaal niet. Enige wat ik echt wil weten is dat ik niet over 2 jaar een mooie door rente versierde boete krijg oid? Je weet het maar nooit Apple dus vandaar. Dat ik geen Apps meer kan downloaden enz. vind ik niet zo belangrijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-12, 14:45
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Da lijkt me een bizar foutje van de App Store te zijn. Maar je hoeft niets te vrezen: je zal er nooit een factuur van zien
  #3  
Oud 18-02-12, 15:05
delight delight is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Hmm apart
  #4  
Oud 18-02-12, 16:09
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Ik denk een foutje, misschien was het gewoon gratis!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongewenste app gekocht (€719,99), geld terugvragen? Tomiikaaza iPhone Apps 96 15-06-11 22:57
App niet gedownload, geld wel weg Fmkk iPhone Apps 8 06-05-11 21:39
app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt? linwhaa iPhone Apps 5 06-07-10 12:16
App Gedownload maar werkt niet Rickjee iPhone Apps 2 17-07-08 19:52
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? JaapTrekhaak Archief 2 03-12-07 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.