NOS Teletekst Webapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door enophi Ongelooflijk dat die ouwe shit, wat teletekst is, nog zo populair is. tis toch een beetje een voorloper van Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Tnx, amphora. Helemaal top! Je webapp wordt hier volop gebruikt!
|
|
|||
|
|||
Maar ook hier mis ik de mogelijkheid om snel naar rechts opgegeven pagina's te gaan, gebruik van kleurbalken voor secties en font is te slecht leesbaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Font is trouwens goed leesbaar in landscape mode. Ik zou heel graag in de webapp nummers klikbaar maken en de secties enzo. Als ik maar zou weten hoe. |
|
||||
|
||||
Is er al iets bekent over een firmware 2.x versie?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed gedaan ja, amphora. Hij werkt echt goed, alleen, misschien een rare vraag, maar ik kan het beeld niet in of uit zoomen?
|
|
||||
|
||||
Echt super werkt prima voor mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuke applicatie. Hij laat alleen Safari vastlopen als ik in landscape modus handmatig een pagina nummer opgeef (keyboard komt in portrait stand naar voren, maar daarna blijft de bovenste balk van Safari ook in landscape stand staan helaas).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
standen+ doelpuntmaker+ gele en rode kaarten worden snel bijgewerkt je kan een melding inschakelen bij een doelpunt een wedstrijd in je agenda zetten en ze houden elke competitie bij van japan tot aan italia serie C |
|
|||
|
|||
Tuurlijk zijn er andere oplossingen, maar teletekst blijft gewoon (voor mij) de beste. Snel en overzichtelijk. En niet alleen voor voetbal uitslagen overigens. Ook weerbericht, files en even snel het belangrijkste nieuws.
Maar laten we hier aub geen discussie beginnen over dat teletekst verouderd en overbodig is. Als je dat vind is dat prima maar dan heb je in dit topic niets te zoeken . Overigens is er nu een officiele teletekst app in de appstore die ik zelf nu ook alleen maar gebruik en dat betekend ook dat de ontwikkeling van mijn webapp stil ligt. De appstore app doet het imo beter dus ga geen tijd hier meer in stoppen. Hij blijft natuurlijk wel gewoon actief. |
|
|||
|
|||
Ik krijg teletext helaas niet geinstalleerd via appstore. Ik kan de "OK" knop niet indrukken na invoeren van mijn iTunes Password. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
|
|||
|
|||
Dit topic gaat over de webapp niet over de officiele teletekst applicatie van de appstore.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NOS teletekst en Startpagina blijven leeg | caro7372 | Archief | 11 | 01-01-10 17:05 |
NOS teletekst klapt eruit | fgeer | iPhone Apps | 10 | 11-08-09 23:06 |
2.2 Update - nu.nl en NOS Teletekst crashen | danema | iPhone Apps | 9 | 27-11-08 19:15 |
|
|