Phone Drive verdwenen ??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden heb ik Phone Drive aangeschaft toen de app bij de gratis apps vermeld stond. Ik was heel tevreden over de app. Wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Phone Drive verdwenen ???
Een tijdje geleden heb ik Phone Drive aangeschaft toen de app bij de gratis apps vermeld stond. Ik was heel tevreden over de app.
Wanneer ik de app ook op mijn tweede iPhone wil installeren, krijg ik plots de melding dat de app momenteel niet beschikbaar is in de Nederlandse App Store. Wil dit zeggen dat ik de app dus effectief kwijt ben, of heeft iemand enig idee of ze aan een update aan't werken zijn of iets dergelijks ? Grtz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
|
|