Geluid instellen gmail app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb een beetje gezocht op dit forum en op het internet, maar ik kon geen oplossing vinden voor mijn probleem. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid instellen gmail app
Hallo allemaal!
Ik heb een beetje gezocht op dit forum en op het internet, maar ik kon geen oplossing vinden voor mijn probleem. Ik heb namelijk een iPhone 5 met iOS 6 en de gmail app. Kan ik voor deze app een ander geluid instellen voor als er een email binnenkomt, want ik kan dit nergens vinden? Ik kan het niet vinden bij berichtgeving en als ik een ander geluid bij guilden instel voor binnenkomende email veranderd het geluid in de gmail app niet mee. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als Gmail die optie niet heeft voorzien in de app, vrees ik dat het niet zal kunnen.
|
|
|||
|
|||
Ik kan het ook niet vinden ...helaas :-(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Help Help, gmail instellen op mijn ipad is een ramp. | Jvdw86 | iPad algemeen | 3 | 16-12-11 00:22 |
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht | GVT | iPhone Apps | 1 | 04-11-10 09:57 |
Gmail instellen | dirkvs | iPhone algemeen | 3 | 16-08-10 20:25 |
|
|