NS reisplanner werkt wel op wifi maar niet met 3G discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hoi, Mijn NS reisplanner werkt wel op een wifi netwerk maar zodra er geen wifi is en mijn iphone 4 op 3g overschakelt doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NS reisplanner werkt wel op Wi-Fi maar niet met 3G
Hoi Hoi,
Mijn NS reisplanner werkt wel op een Wi-Fi netwerk maar zodra er geen Wi-Fi is en mijn iphone 4 op 3g overschakelt doet de app het niet meer. Als berichtje krijg ik te zien ''Geen Resultaten. Er konden geen resultaten worden geladen van de NS. Expected status code in (200-299), got 401'' Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren en ook telefoon uit en aan doen helpt helaas niet. Alvast bedankt voor de hulp !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja, staat aan!
|
|
||||
|
||||
Ik zou de app herinstalleren.
|
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd..
|
|
||||
|
||||
Al contact opgenomen met de NS?
|
|
|||
|
|||
Nee nog niet, dacht ga het eerst op internet proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wel mailen met Wi-Fi maar niet met internet | Mad Hankey | Wi-Fi | 5 | 12-08-10 13:50 |
gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g | dennisiphone | Wi-Fi | 0 | 01-11-09 15:30 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend | deaapdaar | Wi-Fi | 0 | 20-05-09 19:06 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari | erwinKrol | Wi-Fi | 3 | 21-12-08 03:08 |
|
|