Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door johnterhaar Van whatsapp bedoel je? Kijk eens even naar bericht #16 in dit topic....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja ik kan geen Appel´s, dat kan dus niet?
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.
Omdat Apps beveiligd zijn (met DRM beveiligd; gekoppeld aan jouw Apple ID) kan dat niet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat er veranderd is dat gebruikers ten alle tijden het recht behouden op de laatste versie die nog door hun device ondersteund werd. Nu ben je genoodzaakt een door Apple illegaal verklaarde route te volgen om je App alsnog te kunnen installeren. De intelligentie zit dan dus in een door Apple gecontrolleerde omgeving, zoals zij dat graag zien Kan iedere iPhone langer mee..goed voor het milieu en je bankrekening. (Niet die van Apple uiteraard ) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2012 om 16:07 ---------- Citaat:
Ik kan pas van intelligente software spreken als de software exact doet wat ik als gebruiker nodig heb in mijn situatie. Ik als 3G gebruiker heb een versie van WhatsApp nodig die op mijn telefoon werkt. Die bestaat want die heeft prima op mijn 3G gewerkt. ps Ik snap dat er afficionado's zijn die bij elk nieuwe productscheet in een slaapzak voor de winkel liggen Dat respecteer ik, want dat moet iedereen zelf weten Maar ikzelf behoor tot de groep die een product gebruikt totdat er een hele goede reden is om mijn geld af te staan. Een app die niet draait zal nooit de reden zijn. Dan zijn er andere wegen te bewandelen die ik ten zeerste betreur. Betreur want bijna alles waarom ik het product in eerste instantie gekocht heb is dan in 1 klap teniet gedaan: gebruiksgemak Laatst gewijzigd door sbnl; 28-11-12 om 17:09. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een nieuwere versie van een App heeft (deels) andere broncode dan de oude. Als er bugs moeten worden opgelost, moet dat dan mogelijk in verschillende archieven/versies. Daardoor wordt het moeilijker dan slechts 1 versie (de laatste) onderhouden (dubbel werk). Of wil je oudere versie "as is"? (en dat ze definitief omvallen als een API van een webdienst verandert of zo?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Rest alleen nog de compiler aan het werk te zetten en het pakket aan te bieden bij Apple. Citaat:
Ze zijn vast verstandig genoeg om backwards compatible te blijven aangezien niet iedereen in de hele wereld elk jaar een nieuwe telefoon/computer/tablet aanschaft Als zij dat toch doen dan zijn ze binnen no time een hele groep gebruikers kwijt (Zo niet het grootste deel!) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan heb je vast het boek (bijna verplichtte kost): The inmates are running the Asylum gelezen en begrepen 8) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk nog steeds dat je teveel verwacht voor 79 cent (nu 89).
|
|
|||
|
|||
Het is toch ook vreemd dat je een programma koopt en dan later wordt het programma niet meer geschikt voor dat model of die firmware die je hebt.
Je koopt iets. Je mobiel crashed of weet ik veel wat...dan ineens werkt het niet meer op je mobiel. Kan dit wel ?! Ik vind dat dus bestelen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit gaat niet om whatsapp.
Die heb ik toen al meteen gekocht. Werkt ook alleen vanaf 3g ....mogelijk in de toekomst of nu al ook niet meer. Toen kwam dat programma m#2ad wat ik mischien niet mag noemen goed uit....whatsapp draait nu op mijn iphone 2g...en die whatsapp had ik gewoon gekocht. Op mijn oude 2g werkt nu bijna niets meer. apps worden geupdate..maar soms ook weer voor firmware. even een voorbeeld zen of snow werkte op 2g nu niet meer gelukkig had ik op een laptop nog een backup die wel werkte. Als je die update werkt hij niet meer op 2g Ben blij dat er nog mensen zijn die de oude versies ergens neerzetten. zodat ze nog werken op mijn oude 2g eigenlijk moet je als je een oude iphone hebt van de belangrijke programma's backups bewaren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar, "diefstal" wil ik dat niet noemen want ik heb de oude apps nog waar ik voor betaald heb. |
|
|||
|
|||
Mischien een zwaar woord,maar het is voor de mensen die het kochten wel een "teleurstelling" als het ineens niet meer werkt. Wij hebben meerdere iphone op 1 itunes, de update gaat gewoon door en je phone crashed en weg programma.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan natuurlijk zoveel smilies posten als je wilt, maar ik denk dat momenteel Apple het hardst lacht omdat legio mensen trappen in het "Apple is zo gebruiksvriendelijk" sprookje
Sterker, die vinden het prachtig dat afficionados wereldwijd het vuile werk opknappen en (onbetaald) alles rechtspreken of weg lachen wat krom is Ondertussen ben ik al bij de buren aan het kijken voor een andere oplossing Weet niet het daar veel beter zal zijn, maar ze verdienen net als Apple toen een kans te bewijzen dat ze het beste voor hebben met hun klanten. Dus dit is binnen notime een non issue voor mij Bedankt zover voor je positieve bijdrage aan alle gebruikers die dit probleem hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat niet alleen om deze app, maar alle apps in de app store. Dat is wereldwijd gezien natuurlijk veel meer dan 89 cent Maar goed, ik laat het hierbij, want dit hele verhaal kost mij te veel tijd Zoals in een eerdere post aangegeven, ben ik bezig met een hele andere oplossing Bedankt voor je input ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2012 om 16:59 ---------- thx |
|
|||
|
|||
Hoi, ik loop hier tegen hetzelfde probleem. Mijn dochters 3g liep vast, ze herstelde via iTunes en bijna alles wat ze wil doet t weer... behalve Whatsapp.
De oude 2.6.3 uit de windoes prullenbak gehaald en in de goede map gezet, maar helaas, de app is vervolgens 'onvindbaar'. Terwijl in iTunes het wel in het overzicht staat. Enig idee hoe ik nu verder kan komen. >>Begrijp ik het begin vd thread beter als ik op een andere PC iTunes of als andere gebruiker iTunes opstart en de 3G laat herkennen en daar de whatsapp ipa vervang door de 'oude versie'? Laatst gewijzigd door JspS; 04-12-12 om 22:42. Reden: update |
Labels |
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-08-12 19:25 |
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone | Biebje87 | iPhone Apps | 2 | 01-05-11 16:33 |
|
|