//

app voor muziek fotos

app voor muziek fotos discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-forummers ik zoek een app waarmee je op je iphone een foto bij je muziek kan zetten, ik bedoel hiermee dat als je een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-13, 21:24
Derbi95 Derbi95 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 11
Standaard app voor muziek fotos

Beste mede-forummers
ik zoek een app waarmee je op je iphone een foto bij je muziek kan zetten,
ik bedoel hiermee dat als je een nummer afspeelt en je iphone vergrendelt en dan bij het slide to unlock scherm, je ziet dat een nummer afspeelt en dan dat er een foto staat die bij het nummer hoort. bestaat hiervoor een app waarbij jezelf een foto bij het muziek bestand kan zetten?
mvg
Derbi95
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App die fotos maakt als je verkeerde code intikt hattem00 Jailbreak apps en thema's 8 14-09-12 10:23
Beste iphone app om fotos te delen met ipad scoop1 iPhone Apps 12 21-01-12 10:06
Mac OS X: App voor itunes voor pauzeren muziek bij unpluggen audio. fredrickfloor iTunes 0 17-12-11 13:41
Fotos en muziek ineens weg Guest-20200914115422 Muziek, foto & video 1 07-12-11 06:55
iPhone: fotos en muziek en video bestanden scoop1 Jailbreak 2 15-11-09 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.