Gmail voorvertoning lockscreen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de grootte van de voorvertoning op mijn lockscreen van de gmail app te verkleinen? Zo dat ik enkele een kleine strook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail voorvertoning lockscreen
Is het mogelijk om de grootte van de voorvertoning op mijn lockscreen van de gmail app te verkleinen?
Zo dat ik enkele een kleine strook zie op mijn lockscreen en niet 4 lijntjes die de helft van de mail verklappen. Ik wil dus een strook ipv een badge. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je krijgt dan alleen de verzender te zien met de melding 'e-mail message'. |
|
|||
|
|||
Ik krijg die keuze niet bij meldingen.(notifications)
Zit dat ergens anders? Ik heb gekeken in de app zelf ook. Bij berichten had ik deze reeds gevonden. Het is de gmail app voor ios die ik gebruik. |
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat de gmail.app inderdaad niet die instelling heeft. De gewone mail.app heeft em wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorvertoning werkt niet | NickSchoenmakers | iPhone algemeen | 7 | 20-12-12 13:12 |
email alleen voorvertoning | tennebroek | iPhone algemeen | 5 | 11-01-12 12:43 |
Viber voorvertoning | jurgenappel | iPhone Apps | 0 | 15-09-11 10:37 |
voorvertoning email | sunnygroenenboom | iPhone algemeen | 1 | 30-05-11 15:11 |
e-mail alleen voorvertoning | hermanchen | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 13:44 |
|
|