mail.app verzonden geluid al afgespeeld voordat mail is verzonden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen ben ik, noodgedwongen, overgestapt naar IOS 7. Dat er vele opties nog niet beschikbaar zijn via Cydia is maar even afzien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail.app verzonden geluid al afgespeeld voordat mail is verzonden
Sinds een aantal dagen ben ik, noodgedwongen, overgestapt naar IOS 7.
Dat er vele opties nog niet beschikbaar zijn via Cydia is maar even afzien (notifier, volledige kalander in lock screen.....). Als ik met de standaard mail.app een e-mail verstuur hoor ik na het drukken op send direct het geluidje dat de e-mail verzonden is. De e-mail is dat nog niet, maar staat bij send items (nog te verzenden berichten) In iOS5 werd dat geluidje pas afgespeeld als het bericht werkelijk verzonden was. Is dit nog aan te passen, zodat ik weet wanneer de e-mail verzonden is? Groet, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
mail.app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzonden mail wordt niet meer getoond | apeka | iPhone algemeen | 3 | 27-10-13 15:50 |
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden | pmhermans | iPad algemeen | 2 | 11-09-13 11:23 |
Verzonden mail op meerdere apparaten | helldesker | iPhone algemeen | 1 | 31-12-11 20:20 |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) | J0sT | iPhone algemeen | 0 | 11-08-09 18:20 |
|
|