mail: kan geen mails openen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg op mijn iPhone 3GS te zien dat er mails zijn, als ik de standaard app open krijg ik het beeld zoals in bijlage. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail: kan geen mails openen
Ik krijg op mijn iPhone 3GS te zien dat er mails zijn, als ik de standaard app open krijg ik het beeld zoals in bijlage.
Ik zie dus dat er 8 zijn, maar de regel is grijs, erop tikken heeft dus geen zin. Iemand een idee wat er aan de hand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd om een harde reset te doen?
Of je mailaccount te verwijderen en opnieuw te installeren? |
|
|||
|
|||
Het eigenaardige is dat dit maar soms het geval is...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt er toch te zijn ja.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen maximaal aantal mails instellen | LindaCG | iPhone algemeen | 6 | 21-02-14 15:49 |
Geen tekst in mail bij openen | Dick128 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-14 18:30 |
kan met iphone 5 geen mails versturen met Wi-Fi | edward d s | iPhone algemeen | 2 | 14-12-12 03:56 |
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies | edwinvanlaer | iPhone algemeen | 6 | 01-10-10 17:32 |
kan mail niet syncen en openen op iphone | truckdiver | Unlock [archief] | 13 | 02-03-08 22:50 |
|
|