//

Tele2 app

Tele2 app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkt dat op mijn iphone de oude versie van de Tele2 app (versie 1.0.2) niet te verwijderen is. De app kan je natuurlijk dmv het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-14, 15:55
gerardennel gerardennel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Tele2 app

Blijkt dat op mijn iphone de oude versie van de Tele2 app (versie 1.0.2) niet te verwijderen is.
De app kan je natuurlijk dmv het kruiste verwijderen, zou dan ook weg moeten zijn. Je ziet 'm ook niet meer.
Maar als ik dan via itunes de app weer download dan heb ik niet de nieuwe versie 2.0.0. op mijn iphone staan maar wel weer de oude.
Terwijl volgens itunes het een nieuwe versie is.
Op de iphone zie je namelijk versie 1.0.2. en als je die wil openen zie je een wit scherm met in het midden rond draaiende blokjes.
Meer ook niet. En dat blijft terug komen, ook ala je hem verwijderd en weer via itunes terugzet.
Van alles geprobeerd, iphone aan/uit, opnieuw downloaden via intunes, helaas.
Kan ook via de iphone niet dmw vd browser op de site mijntele2 komen. Wel via de pc.
Dus op 1 of andere manier blokkeert er ergens iets?
Wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tele2 E ipv Tele2 3G in Iphone 5 met IOS 7.0.2 Luistervinkje Overige providers Nederland 8 13-11-13 20:20
Tele2 Belminuten hugoviool Overige providers Nederland 2 30-06-12 17:27
Iphone + Tele2 pokpokpok Koopinformatie Nederland 2 01-04-10 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.