App waarmee je Contacten kan bellen vanuit een Agena discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Call me stupid, maar ik kan echt nergens een app vinden die mij in de gelegenheid stelt om in een Agenda app een Contact te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App waarmee je Contacten kan bellen vanuit een Agena
Call me stupid, maar ik kan echt nergens een app vinden die mij in de gelegenheid stelt om in een Agenda app een Contact te importeren.
Waarbij ik dus na de melding met een druk op de knop de desbetreffende persoon kan bellen. 'Vroeger'.... op mijn Nokia was dat standaard.. Nu kan ik het nergens vinden. Help???? Dank!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, app, contacten, melding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS App waarmee je een samenvatting van data kan versturen | tunatje | iPhone Apps | 0 | 17-07-14 00:14 |
Windows: Is er een programma waarmee je een back-up van je Iphone kan verkennen? | jplt | Desktop-applicaties | 4 | 03-07-14 23:23 |
Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen. | Juann | iPhone Apps | 2 | 28-01-14 21:01 |
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan | bilal2307 | iPhone Apps | 0 | 17-08-09 18:42 |
|
|