iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

P-development 22-01-09 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 247284)
Aha, een concurent van iStart zie ik, gelijk even gedownload natuurlijk. Ziet er ook goed uit. Kort vraagje, moest je de "Powered by ING" reclame erbij zetten om gebruik te mogen maken van hun API? Of is die API voor iedereen beschikbaar?

Een referentie naar ING is wel verplicht inderdaad om gebruik te mogen maken van de API.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webmaniac (Bericht 247294)
Ik kan wel wat features bedenken die ik nog niet zie in Pin!

Feature requests zijn natuurlijk altijd welkom!

Dus bij deze, feedback/feature requests en andere opmerkingen zijn zeer welkom.

JWVD 23-01-09 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgweb (Bericht 246671)
Het heilig evangelie naar de beschrijving van Johannes


Het heilig evangelie naar de beschrijving van Johannes komt uit de Statenvertaling, of Statenbijbel, de eerste Nederlandse bijbel die rechtstreeks uit het Grieks en Hebreeuws werd vertaald. Het Evangelie volgens Johannes (vaak kortweg Johannes genoemd) is een van de boeken in het Nieuwe Testament van de Bijbel. Het bevat een verslag van het leven van Jezus. Het Johannesevangelie is de vierde van de vier evangeliën die de grote betekenis van Jezus’ levensloop voor het heil van de mensen schetsen. Dit evangelie stelt God’s liefde centraal.

De "Johannes" iPhone/iPod Touch applicatie in het Nederlands.

Geen internetconnectie verreist.

iTunes Store link (gratis)

johannes.belgweb.be

Vind het jammer dat je van die lelijke 'Windows'-icoontjes gebruikt :(

belgweb 24-01-09 05:51

Ik schilderde die icoontjes. Sorry, ik ben niet Leonardo da Vinci. :rolleyes:

Gekko 24-01-09 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P-development (Bericht 247299)
Een referentie naar ING is wel verplicht inderdaad om gebruik te mogen maken van de API.



Feature requests zijn natuurlijk altijd welkom!

Dus bij deze, feedback/feature requests en andere opmerkingen zijn zeer welkom.

Nou het klinkt misschien een beetje raar.
Maar waar ik helemaal knetter gestoord van wordt is dat dit soort zaken niet allemaal in 1 App zijn verwerkt, waarbij je zelf kan aangeven welke je "aan" en welke je "uit" wilt zetten.
Een soort van POI's zeg maar. Maar dan allemaal in 1 App die allemaal op deze manier werken.

Zo zou ik bijvoorbeeld PIN!, McDonalds, BK, KFC en al dat doort zaken in 1 App willen zien, zodat ik niet met 7 verschillende apps op me iPhone loop.
En dan inderdaad aan kunnen geven via Google Maps wat de route er naartoe is..

ideveloper 24-01-09 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 247969)
Nou het klinkt misschien een beetje raar.
Maar waar ik helemaal knetter gestoord van wordt is dat dit soort zaken niet allemaal in 1 App zijn verwerkt, waarbij je zelf kan aangeven welke je "aan" en welke je "uit" wilt zetten.
Een soort van POI's zeg maar. Maar dan allemaal in 1 App die allemaal op deze manier werken.

Uiteraard is deze er: iStart.

daanhegman 24-01-09 11:13

Ik moet eerlijk zeggen dat ik iStart iets te weinig een app vind

ideveloper 24-01-09 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 248004)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik iStart iets te weinig een app vind

Dat is idd waar. We zijn al bezig met een update die meer native schermen zal bevatten ipv de webviews die nu gebruikt worden.

P-development 24-01-09 22:37

Hoe zit het eigelijk met de ranking in de App Store versus het aantal verkopen? Ik was verbaasd dat mijn app nu op #49 in de store staat, terwijl het aantal verkopen toch niet zo gek hoog is. Weet iemand waar die ranking precies op gebaseerd is?

iMario 25-01-09 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P-development (Bericht 248200)
Hoe zit het eigelijk met de ranking in de App Store versus het aantal verkopen? Ik was verbaasd dat mijn app nu op #49 in de store staat, terwijl het aantal verkopen toch niet zo gek hoog is. Weet iemand waar die ranking precies op gebaseerd is?

De reviews ''sterren'' ?

daanhegman 25-01-09 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 248233)
De reviews ''sterren'' ?

Denk het niet, want soms staat er in de top 10 een app met 1.5 ster

P-development 25-01-09 11:15

Precies, en toen ik nog geen reviews/sterren had stond ik ook al in de top 100. Ik vermoed zelf dat de rank bepaald wordt aan de hand van het percentage van het totaal aantal downloads in het betreffende land ofzo.

ideveloper 25-01-09 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P-development (Bericht 248200)
Hoe zit het eigelijk met de ranking in de App Store versus het aantal verkopen? Ik was verbaasd dat mijn app nu op #49 in de store staat, terwijl het aantal verkopen toch niet zo gek hoog is. Weet iemand waar die ranking precies op gebaseerd is?

Het gaat om het aantal verkopen per dag in de Nederlandse App Store. Omdat er in Nederland niet zoveel Apps verkocht worden, kom je al vrij snel in de top 50 terecht. Zelfs met minder dan 10 verkopen per dag kom je nog makkelijk in de top 100.

ideveloper 26-01-09 17:36

Net bericht van Apple terug ontvangen over mijn laatst ingediende App.

"We've reviewed your application and we have determined that this application contains minimal user functionality and will not be appropriate for the App Store."

:(

nkooiker 26-01-09 17:40

Wat was/is het?

ideveloper 26-01-09 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 248837)
Wat was/is het?

Dat hou ik nog even voor me. Maar volgens mij had het meer functionaliteit als iFart.

Ik zal proberen hier en daar nog wat zaken toe te voegen, waardoor het misschien wel geaccepteerd zal gaan worden.

Thaurin 26-01-09 18:47

Vraag je je niet af en toe af: why bother? iPhone is een leuk apparaat, maar ik heb liever niet de hete adem van Apple in mijn nek.

jonathan1993 26-01-09 23:00

@idevelopper,

had ik ook echt vreselijk, wel eerst 3 weken laten wachten en dan afkeuren...
vind toch echt wel triest hoe lang duurde het bij jou?

ideveloper 26-01-09 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan1993 (Bericht 249044)
@idevelopper,

had ik ook echt vreselijk, wel eerst 3 weken laten wachten en dan afkeuren...
vind toch echt wel triest hoe lang duurde het bij jou?

Ja, bij mij bijna 4 weken. Ach, ze hebben best gelijk, het was een app zonder erg veel functionaliteit. Dus ik kan er vrede mee hebben, al is het frustrerend dat apps zoals iFart wel toegelaten worden.

Gelukkig heeft dit geintje me maar een paar avondjes gekost.

webmaniac 26-01-09 23:19

Hebben jullie wellicht ook eerst de email "we hebben onverwacht meer tijd nodig" ontvangen? Voor 1 van mijn applicaties ontving ik na 3 dagen deze email. Nu inmiddels een week weer verder.

ideveloper 27-01-09 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webmaniac (Bericht 249053)
Hebben jullie wellicht ook eerst de email "we hebben onverwacht meer tijd nodig" ontvangen? Voor 1 van mijn applicaties ontving ik na 3 dagen deze email. Nu inmiddels een week weer verder.

jep, zelfde mail

webmaniac 27-01-09 00:41

Dat belooft veel goeds :P

gekkepietje 27-01-09 08:49

Gewoon nog een keer submitten zonder iets te veranderen? Het schijnt dat je dan best kans hebt om er alsnog door te komen.

P-development 27-01-09 14:52

Ik heb zelf ook 2 apps die nu na 2 maanden nog steeds in review zijn. Voor beide de "unexpected additional time for review" mail gekregen. Behoorlijk zuur :(

Mijn laatste app is daarentegen dan wel in 2 dagen goedgekeurd, dat was wel een verassing na bovenstaande.

nkooiker 27-01-09 14:54

Kunnen jullie zonder teveel prijs tegeven niet aangeven waarin hem dat eventueel zou kunnen zitten? Kan ik dat met mijn nieuwe simpele casual game ook verwachten?

P-development 27-01-09 16:38

Nou bij mij was het zo dat één app een remote management tool was voor een populaire torrent client. Torrents worden natuurlijk geassocieerd met illegaal downloaden en zoiets willen ze natuurlijk niet in de App Store hebben. Jammer dat ze het dan niet gewoon afkeuren, nu kun je alleen maar gissen.

De ander is een remote control appje dat in principe de Apple Remote emuleert.

rderuiter 27-01-09 18:23

Bij de eerste zal het inderdaad het illegaal downloaden wel het obstakel zijn, geen idee of daar omheen te werken valt. Wel jammer want zoiets zou ideaal zijn en ontbreekt verassend genoeg nog steeds in de appstore.

De remote control lijkt me te confilcteren met Apple's Remote?

lnn.art 28-01-09 00:09

Beter die client!

Ik maak nu gebruik van de 'web-plugin' dingetje voor utorrent, waarbij je eerst een klein zip bestandje in de programmagegevens dumpt, en dan naar een specifiek webadres gaat op je iphone.. dan kan je in iphone stijl je torrents bijhouden, pauzeren, toevoegen enz..

webmaniac 29-01-09 11:49

Over mijn app in de wacht is hier wat informatie te vinden: Lyrics preview

belgweb 29-01-09 15:33

EUtreaty
 
http://slavamax.com/images/Screen1.jpg

De "EUtreaty" applicatie laat jou gemakkelijk lezen, zoeken en geeft je toegang tot elke artikel in laatste (gewijzigd) geconsolideerde versie van het Verdrag betreffende de Europese Unie (2009 j.).

iTunes Store

site

EUtreaty is Wereld Kampion bij de lokalizaties (23 talen!)

Geen internetconnectie verreist.

MacorgaZ 30-01-09 21:59

Moet je ook betalen als je alleen als Registered iPhone Developer registreert? Dus zonder dat je dan 99 euro moet betalen? Ik wil eigenlijk alleen voor mijn eigen iPhone developen, en misschien later via Cydia ofzo.

belgweb 30-01-09 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacorgaZ (Bericht 250830)
Moet je ook betalen als je alleen als Registered iPhone Developer registreert? Dus zonder dat je dan 99 euro moet betalen? Ik wil eigenlijk alleen voor mijn eigen iPhone developen, en misschien later via Cydia ofzo.

Voor "eigen iPhone developen": download GRATIS iPhone SDK voor uw MAC computer (geen PC met Windows) hier: iPhone Dev Center


________________________
SLAVAMAX

Timmeh_ 03-02-09 19:45

Het klinkt zo makkelijk, een eigen app maken:p ben al een tijdje aan t prutsen maar lukt me niet echt.. Heeft iemand er al aan gedacht om een app zoals Trein te maken, maar dan voor de bus/tram/metro?

libia 03-02-09 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 252519)
Het klinkt zo makkelijk, een eigen app maken:p ben al een tijdje aan t prutsen maar lukt me niet echt.. Heeft iemand er al aan gedacht om een app zoals Trein te maken, maar dan voor de bus/tram/metro?

ik weet niet of het wel mogelijk is om die info ergens vandaan te halen!

lnn.art 03-02-09 21:06

9292ov is geen optie omdat?

nkooiker 03-02-09 21:06

Is een van de dingen die op mijn apps-ideeen lijstje staan ;) Maar nog niet echt bewust mee bezig geweest of uitgedacht. Het interessante van Trein is toch vooral de actuele vertrektijden en zoiets is niet echt beschikbaar voor bussen denk ik. Al heeft Connexxion bijvoorbeeld wel haltes met vertragingsmeldingen tegenwoordig, volgens mij is die informatie verder beperkt en/of niet beschikbaar.

sossienl 03-02-09 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 252582)
Is een van de dingen die op mijn apps-ideeen lijstje staan ;) Maar nog niet echt bewust mee bezig geweest of uitgedacht. Het interessante van Trein is toch vooral de actuele vertrektijden en zoiets is niet echt beschikbaar voor bussen denk ik. Al heeft Connexxion bijvoorbeeld wel haltes met vertragingsmeldingen tegenwoordig, volgens mij is die informatie verder beperkt en/of niet beschikbaar.

Heb ik ook in iStart geïntrigeerd. Werkt best leuk.

belgweb 03-02-09 21:27

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 252519)
Het klinkt zo makkelijk, een eigen app maken:p ben al een tijdje aan t prutsen maar lukt me niet echt.. Heeft iemand er al aan gedacht om een app zoals Trein te maken, maar dan voor de bus/tram/metro?

Het ideу *(in principe):
1. Service for everyone who travels by train Travellers NS travellers
2. parse document van punt 1.

In bijlage : "SeismicXML sample" van Apple Developer Center.

Description:
The SeismicXML sample application demonstrates how to use NSXMLParser to parse XML documents. When you launch the application it fetches and parses an RSS feed from the USGS that provides data on recent earthquakes around the world. It displays the location, date, and magnitude of each earthquake, along with a color-coded graphic that indicates the severity of the earthquake.


_____________________
SLAVAMAX

Timmeh_ 04-02-09 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 252585)
Heb ik ook in iStart geïntrigeerd. Werkt best leuk.

Heb echt het diepste respect voor je, met iStart, maar ik vind de oranje interface gewoon echt niet mooi.. Ik zit zelf in het grafische wereldje en kan mezelf dan ook niet bedwingen om me eraan te storen, vandaar dat ik m niet gekocht heb;) Misschien een tip? (of niet:D)

iMario 04-02-09 13:32

@ sossie

Misschien een optie erin zetten dat mensen van kleur kan veranderen?

ideveloper 04-02-09 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 252806)
@ sossie

Misschien een optie erin zetten dat mensen van kleur kan veranderen?

Dat is inderdaad een optie. Je ziet nog niet zoveel apps met skinning mogelijkheden. Ik zit voor Bubble Level ook de denken aan een aantal verschillende skins waar mensen uit kunnen kiezen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.