iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

ideveloper 07-11-08 16:42

Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link.

YouTube - Python, iPhone snake game (Demo)

pwain 07-11-08 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 214452)
Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link.

Dat ziet er wel erg cool uit! :eek: Hou ons zeker op de hoogte van de release en de prijs!

vdvorst 07-11-08 16:51

Ziet er inderdaad zeer mooi uit :O :D :D

iMario 07-11-08 17:05

ideveloper,

Leuk man, ziet er goed uit! kan niet wachten... (eventueel kan ik testen van te voren:))

webmaniac 07-11-08 17:10

Mijn eerste app (Contakt) staat nu ook in de App Store. Simpele applicatie waarbij members van het label Contakt (minimal muziek) op de contakt tour berichten naar de vj kunnen sturen, zodat deze in de show gebruikt kunnen worden.

Dit weekend hoop ik mijn tweede app naar Apple te kunnen sturen.

reporterdavid 07-11-08 18:22

Hey allemaal.
We zijn nog niet aan het klussen, maar iThemepark zou weer een nieuwe app door een aantal ipod touch blog leden worden , waaronder ik de informatie verzamel en het idee van mij kwam. Vele mensen zouden het denk ik érg app.riseren dat er een app komt met daarin alle 6 belgische , 9 deensche , 22 duitsche , 2 finse , 20 franse , 2 italiaanse , 14 nederlandsche , 1 noorsche , 2 oosterijksche , 6 spaansche , 9 engelsche en 2 zweedsche parken. Oké , wellicht even beginnen met nl en belgié en dan later wellicht in updates wat meer plaatsen. Daarnaast zullen er info , ratings , openingstijden , prijzen , en wellicht ook wel nieuws komen :)

http://img76.imageshack.us/img76/1815/57283939wt9.png

Nieuws : er komt ook een locarator in , zodat je ziet welk pretpark het DICHTSbijzijnd is en hoeveel meter je er vanaf staat.

We zullen beginnen met de Nederlandsche en Belgische parken en daarna via (gratis) updates meer landen toevoegen

Wel wellicht zul je deze wel dagelijks kunnen gebruiken. bij het plannen van een uitje , of een keer als je je verveelt. Het kan superhandig zijn en.... er zit een localizer in. Die berekend precíes hoever je van een park af bent. ook kun je recencies lezen en zo meer.

op dtvplanet.nl vindt je alvast meer informatie én je kunt er al een screen vinden.
De rest van de site zijn we aan het updaten en zal verloop van de week online gaan.

David , daan & owain.


Wordt vervolgd i.i.g ... maar wat vinden jullie van het idee?

nkooiker 07-11-08 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 214452)
Mijn game Python is bijna af. Een korte demo is te zien op onderstaande link.

Hey leuk om weer wat van jou te zien :) Ziet er tof uit, vooral heel smooth allemaal. Was dat al dat ge-animeer nog lastig of goed te doen? :)
Prijskaartje al bekend? ;)

reporterdavid 07-11-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 214539)
Hey leuk om weer wat van jou te zien :) Ziet er tof uit, vooral heel smooth allemaal. Was dat al dat ge-animeer nog lastig of goed te doen? :)
Prijskaartje al bekend? ;)

Wel , óns prijskaartje zal waarschijnlijk 99 cent (delen door 3en) en eerst gratis :)

ideveloper 08-11-08 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 214539)
Hey leuk om weer wat van jou te zien :) Ziet er tof uit, vooral heel smooth allemaal. Was dat al dat ge-animeer nog lastig of goed te doen? :)
Prijskaartje al bekend? ;)

Ja, was best even lastig. Helemaal gemaakt met OpenGL ES, en daar had ik helemaal geen ervaring in. Dus best wat uurtjes werk geweest. Prijs komt op 3 dollar te liggen.

Tenminste als ik hem de App Store in krijg :-(

timneutel 08-11-08 11:36

Whoow! iDeveloper!
ik denk echt dat je een betere variant hebt van het al bestaande snake! Gameplay ziet er goed uit, lekker smooth.

vdvorst 08-11-08 11:40

Zeker mooi! En voor zoiets is 3 dollar een mooie prijs (dat betekend voor ons 2.49 meen ik?)

iThemepark kan zeker handig zijn om een pretpark in de buurt te zoeken :)

webmaniac 08-11-08 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 214609)
Tenminste als ik hem de App Store in krijg :-(

Waarom zie je dit somber in, al een keer afgewezen? Ook ik heb ervaring met afwijzingen :) Ik heb een applicatie die ik dit weekend al voor de 3e keer wil submitten. Mocht je vragen hierover hebben dan kan ik je wellicht helpen.

reporterdavid 08-11-08 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webmaniac (Bericht 214661)
Waarom zie je dit somber in, al een keer afgewezen? Ook ik heb ervaring met afwijzingen :) Ik heb een applicatie die ik dit weekend al voor de 3e keer wil submitten. Mocht je vragen hierover hebben dan kan ik je wellicht helpen.

Klopt helemaal :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 214646)
Zeker mooi! En voor zoiets is 3 dollar een mooie prijs (dat betekend voor ons 2.49 meen ik?)

iThemepark kan zeker handig zijn om een pretpark in de buurt te zoeken :)

er zal ook een localizer in zitten...

ideveloper 08-11-08 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webmaniac (Bericht 214661)
Waarom zie je dit somber in, al een keer afgewezen? Ook ik heb ervaring met afwijzingen :) Ik heb een applicatie die ik dit weekend al voor de 3e keer wil submitten. Mocht je vragen hierover hebben dan kan ik je wellicht helpen.

Nou... ik had meer problemen met het ondertekenen van de App, zodat ik hem uberhaubt kon uploaden. Hij werd steeds afgekeurd omdat hij niet goed ondertekend zou zijn. Nu ben ik onlangs van Mac geswitched, dus waarschijnlijk werkte de oude profielen niet samen met de code die op de nieuwe mac gemaakt is. Om een heel lang verhaal kort te maken. Ik heb al m'n oude profielen van m'n mac en uit de iPhone Developer Program verwijderd. Daarna alle stappen weer vanaf het begin uitgevoerd op een kaal account en dat bleek te werken. Totaal heeft me dit 8 uur gekost :( Nu nog afwachten of hij goed gekeurd wordt.

Als hij afgekeurd wordt, neem ik zeker even contact met je op. Geeft apple al wat duidelijkere redenen op als in het begin. Bij m'n eerste app kreeg ik gewoon de melding afgekeurd. Zonder enige uitleg.

gekkepietje 08-11-08 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 214706)
Nou... ik had meer problemen met het ondertekenen van de App, zodat ik hem uberhaubt kon uploaden.

Ik doe altijd eerst een Ad Hoc build. Als die werkt, dan is de kans groter dat een App Store build ook goed gaat.

ideveloper 08-11-08 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gekkepietje (Bericht 214729)
Ik doe altijd eerst een Ad Hoc build. Als die werkt, dan is de kans groter dat een App Store build ook goed gaat.

Ja, dat is ook mijn manier van werken. Ad Hoc builds deden het prima (heb hem bij een stuk of 15 testers uitgezet), dus ik verwachte geen problemen. Ook werd de code normaal ondertekend als ik de buildlogs bekeek. Op het oog leek alles goed, maar toch werd hij niet geaccepteerd. Ach, inmiddels is het opgelost. Laten we hopen dat de game snel verkrijgbaar is.

ideveloper 08-11-08 19:37

Hey, hij staat al op Toucharcade! Touch Arcade: iPhone Games, Reviews and News en ook op Touch-Mania - Die Besten Apps, Anleitungen und News

nkooiker 09-11-08 12:11

Zag hem net staan op Touch Arcade, damn dat is wel een van de beste exposure die je kan krijgen volgens mij! Dat belooft wat :D Ben benieuwd naar je sales straks.

ideveloper 11-11-08 21:45

Python beschikbaar!!!

http://itunes.apple.com/WebObjects/M...296072908&mt=8

sossienl 11-11-08 21:48

iDeveloper, gefeliciteerd! Hopen dat Python een mooie internationale reputatie mag krijgen

JWVD 11-11-08 22:37

Ik heb hem maar even gedownload, ookal heb ik geen iPhone meer. Hij ziet er zeker niet verkeerd uit en jou kennende zal het geen flutapp zijn

ideveloper 11-11-08 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JWVD (Bericht 215736)
Ik heb hem maar even gedownload, ookal heb ik geen iPhone meer. Hij ziet er zeker niet verkeerd uit en jou kennende zal het geen flutapp zijn

Heb je echt geen iPhone meer JWVD? Ik dacht dat het een geintje was ivm de App die je aan het maken was. Maar niet dus.... balen man :(

JWVD 11-11-08 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 215756)
Heb je echt geen iPhone meer JWVD? Ik dacht dat het een geintje was ivm de App die je aan het maken was. Maar niet dus.... balen man :(

Was't maar waar...

nkooiker 12-11-08 11:15

Heb 'em geinstalleerd, draait lekker! Mooi smooth en snel allemaal. Nice one! ;)

Iemand op TouchArcade zag ik in de comments zeggen dat het op Spore lijkt. Zit eigenlijk wel wat in. Heb Spore zelf niet gekocht dus ik kan het verder niet vergelijken ;)

Als ik me er een beetje mee mag bemoeien: Ik zou de eerste screenshot op iTunes een ingame screenshot laten zijn ipv je (overigens mooie) loadingscreen. Dat is namelijk het enige screenshot dat je in de App Store op je iPhone kan zien, bij mij werkt het altijd afschrikkend als ik daar niets zie van de app tijdens gebruik zeg maar. Heb dan het gevoel dat de developer wat te verbergen heeft ofzo ;) Niet dat dat in jouw geval zo is, maar kan me voorstellen dat het voor meer mensen zo werkt. :)

ideveloper 12-11-08 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 215867)
Iemand op TouchArcade zag ik in de comments zeggen dat het op Spore lijkt. Zit eigenlijk wel wat in. Heb Spore zelf niet gekocht dus ik kan het verder niet vergelijken ;)

Als ik me er een beetje mee mag bemoeien: Ik zou de eerste screenshot op iTunes een ingame screenshot laten zijn ipv je (overigens mooie) loadingscreen. Dat is namelijk het enige screenshot dat je in de App Store op je iPhone kan zien, bij mij werkt het altijd afschrikkend als ik daar niets zie van de app tijdens gebruik zeg maar. Heb dan het gevoel dat de developer wat te verbergen heeft ofzo ;) Niet dat dat in jouw geval zo is, maar kan me voorstellen dat het voor meer mensen zo werkt. :)

Ik heb Spore wel (de gratis versie) en ik vind de vergelijking wel wat ver gaan. Spore is veel en veel uitgebreider, maar wel een leuk compliment. Spore gaat iets anders om met de besturing, misschien dat ik die techniek nog wel een keer overneem.

Van dat eerste scherm is waar ja, ik zal eens kijken of ik die kan wijzigen.

vdvorst 12-11-08 16:01

En, loopt de verkoop van Python een beetje? ;)
Staan nog geen recensies op zag ik :P

Een dezer dagen ook maar eens halen, heb verder nog geen snake op gsm (wel wat getest, is me niet bevallen ;))

ideveloper 12-11-08 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 215978)
En, loopt de verkoop van Python een beetje? ;)
Staan nog geen recensies op zag ik :P

Een dezer dagen ook maar eens halen, heb verder nog geen snake op gsm (wel wat getest, is me niet bevallen ;))

Over de verkopen is nog weinig te zeggen na 1 dag. Maar zodra er wat bekend is, zal ik de cijfers hier posten. Ik zie dat ik gisteren in Nederland 1 exemplaar verkocht heb. Wie o wie is dat?

Twee recenties in de amerikaanse App Store, super positief! Daar ben ik heel blij mee natuurlijk, het is altijd afwachten wat mensen er van vinden.

En.... als je hem download, laat ook even een recentie achter.

gekkepietje 12-11-08 19:32

Ik heb hem vanmiddag gedownload, ideveloper. Maar nog niet echt mee gespeeld. De besturing was een beetje wennen, maar ik zal er binnenkort nog eens goed naar kijken. Het ziet er in ieder geval goed uit! :)

iMario 12-11-08 19:43

Zal Python zeker even uitproberen.

nkooiker 12-11-08 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 216032)
Over de verkopen is nog weinig te zeggen na 1 dag. Maar zodra er wat bekend is, zal ik de cijfers hier posten. Ik zie dat ik gisteren in Nederland 1 exemplaar verkocht heb. Wie o wie is dat?

Zou ik kunnen zijn, heb em vlak voor het slapen even geïnstalleerd en gespeeld, weet alleen niet zeker of dat voor of na 0:00 was ;)
Heb ook een recensie gesubmit, maar volgens mij hangt ie nog achter de moderatie van Apple. Zal wel komen.

Even wat anders: Mijn puzzlespelletje MasterBrain is vanaf vandaag tijdelijk gratis, even kijken of ik daarmee een nieuwe impuls kan geven door misschien wat meer mond op mond reclame ofzo. Dus als iemand hem nog niet heeft en wil proberen... nu is het moment ;)

ideveloper 12-11-08 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 216076)
Zou ik kunnen zijn, heb em vlak voor het slapen even geïnstalleerd en gespeeld, weet alleen niet zeker of dat voor of na 0:00 was ;)
Heb ook een recensie gesubmit, maar volgens mij hangt ie nog achter de moderatie van Apple. Zal wel komen.

Even wat anders: Mijn puzzlespelletje Mastermind is vanaf vandaag tijdelijk gratis, even kijken of ik daarmee een nieuwe impuls kan geven door misschien wat meer mond op mond reclame ofzo. Dus als iemand hem nog niet heeft en wil proberen... nu is het moment ;)

Hoeveel verkopen per dag had je op het laatst toen hij nog betaald was?

Net ff de statistieken van Python bekeken. Toch 2x verkocht in NL gisteren.
Verder 1x in Argentinie, 4x in Canada en 26x in de US.

Ben benieuwd hoe morgen de statistieken eruit zien.

iMario 12-11-08 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 216076)
Even wat anders: Mijn puzzlespelletje Mastermind is vanaf vandaag tijdelijk gratis, even kijken of ik daarmee een nieuwe impuls kan geven door misschien wat meer mond op mond reclame ofzo. Dus als iemand hem nog niet heeft en wil proberen... nu is het moment ;)

Zal ik nu even uitproberen:) Hou ervan om dingen uit te proberen!

Edit: er word mij gezegd: €2,39

Edit2: Het was dus MasterBrain ipv Mastermind, MasterBrain is wel gratis en dat is dus jouw app:)

Yzord 12-11-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 140503)
Het is een hele eenvoudige gratis app om je BMI (Body Mass Index) te berekenen. Hieronder een paar screenshots.

Je kunt eenvoudig je lengte en gewicht instellen, waarna je BMI automatisch berekend wordt. Groen betekend dat je prima op gewicht bent voor je lengte, geel is te licht en rood is te zwaar.

Als bber lach ik om dit soort programma's. Ik ben dan veel te dik volgens jouw programma en alle andere bmi proggies, maar mijn vetgehalte is 9%. Ook zou ik dan levensgevaarlijk bezig zijn, maar ik ben zo gezond als een vis.

Desalniettemin was dit niet een post om je af te kraken. Ik vind het mooi dat men zulke proggies voor de iphone maakt.

daanhegman 12-11-08 21:19

iThemePark is ook binnenkort klaar :D
Design is een stuk verbeterd
Wij hopen hem binnen enkele weken te kunnen uitbrengen
Nieuwe deign
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...520594-570.png

nkooiker 12-11-08 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 216090)

Edit2: Het was dus MasterBrain ipv Mastermind, MasterBrain is wel gratis en dat is dus jouw app:)

Haha dat is wel een blunder, de naam van je concurrent noemen ipv je eigen. MasterBrain idd. Aangepast in mijn post, thnx ;)

sossienl 13-11-08 11:55

iStart (Native app gebaseerd op iHome) is sinds vandaag beschikbaar in de appstore!
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...e?id=296162264

ideveloper 13-11-08 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 216305)
iStart (Native app gebaseerd op iHome) is sinds vandaag beschikbaar in de appstore!
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...e?id=296162264

Toch wel bijzonder om 2 apps van jezelf in 3 dagen tijd terug te zien in de App Store:)

JWVD 13-11-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 216322)
Toch wel bijzonder om 2 apps van jezelf in 3 dagen tijd terug te zien in de App Store:)

Ik kan ook niks anders zeggen dan gefeliciteerd :P

vdvorst 13-11-08 19:29

Nu nog wat verkopen, en laat het geld maar binnenstromen :P

ninobeukeveld 15-11-08 17:44

maar hoe veel apps moet je ook al weer minimaal verkopen voordat je je geld krijg van apple?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.