mobiel internet snel aan of uit zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik vroeg mij af of er tegenwoordig al een app bestaat waardoor we sneller ons mobiel internet kunnen uitzetten zonder telkens naar instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mobiel internet snel aan of uit zetten
Hallo iedereen,
Ik vroeg mij af of er tegenwoordig al een app bestaat waardoor we sneller ons mobiel internet kunnen uitzetten zonder telkens naar instellingen te gaan? Ja liefst zonder Jailbreak
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat mij betreft mag Apple dat toevoegen aan het Control Center. In iOS 8.3 Beta 1 is nu ook een 2G-3G-4G schakelaar aanwezig. Zo'n schakelaar was voorheen alleen maar mogelijk met een jailbreak.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
We zullen dus nog eventjes geduld moeten hebben |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth snel aan/uit zetten app. | truschel | Desktop-applicaties | 2 | 18-06-10 13:02 |
Krijg mobiel internet maar niet aan de praat | Deejvie | Orange | 3 | 14-04-09 22:49 |
SIM lockvrije 3 G uit Italië en mobiel internet | ® iMark | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 01-11-08 19:37 |
Snel Wi-Fi aan/uit-zetten | Maeslant | Wi-Fi | 7 | 18-08-08 13:26 |
|
|