mails deleten op lockscreen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mailbox als app op mijn iphone/ipad. Als ik swipe op de notificatie die ik krijgt op mijn lockscreen krijg ik 3 opties: delete ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mails deleten op lockscreen
Ik gebruik mailbox als app op mijn iphone/ipad.
Als ik swipe op de notificatie die ik krijgt op mijn lockscreen krijg ik 3 opties: delete notificatie, uitstellen tot morgen en 'prullenbak'. De laatste 2 werken echter niet. De notificatie verdwijnt wel van het scherm, maar de mail staan nog in mijn mailbox als normaal. Is dit soms een instelling die ik moet activeren? Of gaat dit niet bij een een iphone4s? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik Mailbox nooit, maar dit klinkt toch wel als een bug. Het wordt waarschijnlijk in een update gefixt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Gecrashte apps deleten | rubenhvt | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-02-11 12:21 |
iphone agenda deleten | dondersteen | iTunes | 0 | 28-04-10 16:24 |
Netwerkinstellingen deleten... | Fedor | Archief | 2 | 22-12-08 22:45 |
telefoonnummers deleten | birdy | iPhone algemeen | 6 | 12-02-08 14:11 |
|
|