Kan trilling worden aangepast bij Watsapp melding discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Is het mogelijk om de melding die je krijgt in de vorm van een trilling aan te passen bij een Watsapp melding. ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan trilling worden aangepast bij Watsapp melding
Beste,
Is het mogelijk om de melding die je krijgt in de vorm van een trilling aan te passen bij een Watsapp melding. ik kan terug vinden dat de trillen aan of uit wordt gezet. ik zou b.v. graag een hele korte trillen willen hebben bij een melding. met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De wijze van trillen is volgens mij afhankelijk van de "beltoon" die je hebt ingesteld.
Probeer daar eens een andere voor te kiezen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij een nieuw contact in Watsapp kan ik geen berichtjes sturen. | pantahduc | iPhone Apps | 4 | 22-02-14 14:40 |
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. | slinky89 | iTunes | 1 | 30-03-11 00:53 |
iPhone: Melding ;De iphone iphone kan niet worden hersteld. | Caszje | Jailbreak | 3 | 29-10-10 10:10 |
Bij het sms'n worden woorden aangevuld: kan dat uit? | wilfrida | Archief | 3 | 13-10-10 00:38 |
Kan het formaat worden aangepast van de titels in Ipod-functie ? | harrys | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-01-10 23:27 |
|
|