whatsapp niet meer opnieuw gedownload. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb sinds kort last dat whatsapp vast loopt na een update. hij loopt elke keer vast als iemand aan het typen was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
whatsapp niet meer opnieuw gedownload.
hallo allemaal,
ik heb sinds kort last dat whatsapp vast loopt na een update. hij loopt elke keer vast als iemand aan het typen was of als er net een bericht verzonden werd. ik heb net mijn whatsapp verwijderd en probeerde hem weer opnieuw te installeren maar dan geeft ie heel de tijd aan dat whatsapp bijgewerkt moet worden terwijl die niet meer op me mobiel staat. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? groetjes thessa13 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas geen idee en als ik een idee heb dan is het meteen een vrij drastische . Dat wil ik u nu niet meteen aandoen, mss andere mensen hier meer over weten maar je hebt uw topic niet in algemeen gepost, hier word er zoveel niet gereageerd.
Of is je probleem ondertussen al opgelost. Mss een goeie tip voor u en uw vrienden; de app telegram is ook een topper, ik vind die zelfs beter nog dan whatsapp . Is nog vlotter vind ik + je kan die ook op de windows laptop en macbook ook installeren en zo verder communiceren met je vrienden, echt super. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios7 gedownload en itunes reageren imac programma's niet meer | richardjan | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 09:51 |
Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account | amiet01 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-12 21:06 |
ipod stuk gegaan en betaalde apps opnieuw gedownload. kostte dat geld? | xxGekkipjee | Koopinformatie Nederland | 4 | 05-09-12 20:44 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
|
|