Kan 'zoek mijn iPhone' app niet installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer op mijn nieuwe iPhone 6s+ niet 'zoek mijn iphone' app te installeren. Echter dat lukt niet. Elke keer krijg ik een melding 'App ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan 'zoek mijn iPhone' app niet installeren
Ik probeer op mijn nieuwe iPhone 6s+ niet 'zoek mijn iphone' app te installeren. Echter dat lukt niet. Elke keer krijg ik een melding 'App downloaden niet mogelijk'. Alle andere apps kunnen gewoon worden geïnstalleerd. Iemand een suggestie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek mijn iPhone zit toch standaard in ios, instellingen | iCloud bijna onderaan.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, het is opvallend dat ik dit probleem alleen met de ' Zoek mijn iPhone' app heb. Bij andere apps heb ik geen problemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen spel meer spelen,kan zoek mijn ipad niet gebruikens | Xanthe | iPad algemeen | 2 | 05-08-14 14:58 |
Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten. | Jieve | iPhone algemeen | 10 | 29-09-13 22:25 |
Zoek mijn Iphone/kan niet naar mezelf bellen | berlinwedding | iPhone algemeen | 2 | 07-12-11 21:21 |
|
|