Whatsapp will geen backup maken van Iphone 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een Iphone 4 met IOS 7.1.2 en wilde (vanwege aanschaf Iphone 6) al mijn Whatsapp gesprekken backuppen zodat ik ze over kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp will geen backup maken van Iphone 4
Ik heb nog een Iphone 4 met IOS 7.1.2 en wilde (vanwege aanschaf Iphone 6) al mijn Whatsapp gesprekken backuppen zodat ik ze over kon zetten.
Wat ik echter ook doe... er wordt niet gebackupped naar ICloud. Ook de mogelijkheid via ITunes werkt niet. ITunes blijft maar de melding geven dat de pc waarop ik werk geen autorisatie heb om whatsapp over te zetten, maar als ik dan (zoals overal wordt gezegd) via ITunes de pc autoriseer dan zegt ITunes dat deze pc al geautoriseerd is. Kan iemand mij helpen? Ik begin een beetje wanhopig te worden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je hier iets aan? :https://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20888066
|
|||
|
|||
Werkt niet
Krijg een melding dat de post niet bestaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op die website van je uiteraard meer info eventjes zoeken via FAQ
https://www.whatsapp.com/faq/?l=nl |
|
|||
|
|||
Whatsapp wil niet backuppen
Ik had gehoopt op andere antwoorden.
Ik heb namelijk de site van whatsapp al helemaal doorgespit en nergens is er een antwoord te bekennen voor mijn probleem. Ik ga nu even naar de Apple Store. Kijken of zij een oplossing hebben. |
Labels |
geen backup., icloud, iphone4, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup van Whatsapp, waar te vinden? | sjaak5293 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-14 02:31 |
Geen bevoegdheid om backup te maken van mijn iPhone apps | ALH | iPhone algemeen | 8 | 23-02-13 13:15 |
Backup van Iphone maken | giljom | Archief | 2 | 10-02-10 20:20 |
Image/backup maken van iPhone voor installatie van v2.0.1? | aikoN | iPhone algemeen | 4 | 06-09-08 11:45 |
|
|