Onmogelijk aan te melden in Appstore na Gezinsdelen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb samen met mijn vrienden de "gezinsfunctie" geactiveerd om goedkoper 2 appelmusic accounts te hebben op 2 gsm's. Ik heb het geactiveerd op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onmogelijk aan te melden in Appstore na Gezinsdelen
Ik heb samen met mijn vrienden de "gezinsfunctie" geactiveerd om goedkoper 2 appelmusic accounts te hebben op 2 gsm's. Ik heb het geactiveerd op mijn iPhone en daar mijn vriendin als gezinshoofd toegevoegd. Sindsdien kan ze zelf niet meer inloggen in de Appstore en dus ook niets meer aankopen. Ikzelf vind geen instellingen zodat ik mijn vriendin meer of minder rechten kan geven. Dus zie ik ergens iets over het oog? We willen enkel appelmusic delen, verder gewoon zoals voordien.
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes account en gezinsdelen | solange | iPhone algemeen | 6 | 01-04-16 17:44 |
Onmogelijk om online reparatie vor iPhone 5 aan te maken | Dendercee | iPhone algemeen | 6 | 25-07-14 18:52 |
Het lukt me niet voor me aan te melden bij apple | skelen | iPhone algemeen | 1 | 02-09-11 20:52 |
Downloaden/updaten AppStore op iPod onmogelijk!! | Thiemo | iPhone algemeen | 0 | 20-02-11 19:35 |
|
|