Alleen geluid via oordopjes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een tweede hands iPad toen ik hem kocht werkte alles na dat de verkoper alles gewist heeft en ik alles heb geïnstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Alleen geluid via oordopjes
Hoi ik heb een tweede hands iPad toen ik hem kocht werkte alles na dat de verkoper alles gewist heeft en ik alles heb geïnstalleerd werken de ringtones wel maar de klik van het toetsen bord niet en het geluid gaat alleen via de oordopjes het is een iPad minie 3 met 64 GB wie zou mij kunnen helpen gr anske
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat de zijschakelaar goed?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204171 Staat het toetsenbord geluid goed ingesteld? Toetsenbordgeluid van iPhone en iPad uitschakelen
|
||||
|
||||
Ja dat staat allemaal goed staat hetzelfde als op mijn iPhone dat heb ik al naar gekeken bedankt voor je reactie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen geluid via oordopjes. | Hermadrid | iPhone algemeen | 5 | 14-12-13 22:40 |
geluid defect oordopjes | carloow | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 17:39 |
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon | mikkelnl | iPhone algemeen | 6 | 11-06-10 23:58 |
Geluid oordopjes blijft verspringen | erikvanzon | iPhone algemeen | 0 | 28-10-09 12:36 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
|
|