Norificatie naar Alarm app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Door de geboorte van onze eerste zoon, zijn mijn vrouw en ik een baby monitor Tattou Vio gaan kopen. Werkt in het algemeen goed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Norificatie naar Alarm app
Door de geboorte van onze eerste zoon, zijn mijn vrouw en ik een baby monitor Tattou Vio gaan kopen.
Werkt in het algemeen goed, maar één probleem. Als de baby huilt geeft hij enkel een notificatie. Raar maar waar, ik wordt hier niet altijd wakker van. Kent iemand een App die een notificatie van een specifieke App omzet naar een alarm op je IPhone? Heb ook aan producent gevraagd, maar dacht hier ook is te proberen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft | passievrucht | iPhone Apps | 17 | 30-10-12 20:33 |
Alarm Clock werkt niet naar behoren | Wendies | Desktop-applicaties | 5 | 05-11-10 13:31 |
Op zoek naar dock/speakers/alarm clock voor iP G3 | claudia70 | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 26-09-08 20:33 |
|
|