//

Wazige foto's bij Whatsapp sinds IOS 11

Wazige foto's bij Whatsapp sinds IOS 11 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de IOS 11 update heb ik problemen met foto's die ik binnen krijg met whatsApp. Ik krijg ze heel onscherp/wazig/blurry binnen., ik ik zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-17, 10:38
quicks quicks is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard Wazige foto's bij Whatsapp sinds IOS 11

Sinds de IOS 11 update heb ik problemen met foto's die ik binnen krijg met whatsApp. Ik krijg ze heel onscherp/wazig/blurry binnen., ik ik zie ze in het "Media, Links and Doc" overzicht als een vraagteken. (Dit is niet bij alle foto's zo, denk dat zo'n 50% de mist in gaat).

Het lijkt wel ze tijdens het laden afgebroken worden of iets dergelijks, of hij ziet ze niet als foto's. Wat ik daar mee bedoel is dat ik ze ook niet terug zie in mijn "All Photos" album terwijl alle foto's van Whatsapp daar wel in moeten verschijnen.

Wat me ook opvalt is dat als ik zo'n blurry foto wil Copy/Pasten dit niet gaat. Ik kan hem wel aantikken en op Copy drukken maar als ik paste dan zie ik de inhoud van de vorige copy opdracht. Erg raar...

Iemand hier ook last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-17, 01:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kan u niet helpen met u probleem helaas maar ik weet wel 1 ding en dat is whatsapp foto's heel hard zit te comprimeren en ik vind dat maar nikske. Men zou beter een optie insteken dat mensen zelf kunnen beslissen of ze het aan de max kwaliteit willen doorsturen of niet.
  #3  
Oud 25-09-17, 21:09
PentaxK7 PentaxK7 is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Nieuw-Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Kan het te maken hebben met de compressie van 50% van foto's die men sinds iOS 11 toepast? Als de kwaliteit van de WhatsApp foto's toch al niet heel goed en dan vervolgens nog een keer worden gecomprimeerd, blijft er weinig over.

Ik heb zelf overigens niet die indruk, maar gebruik WhatsApp heel weinig met foto's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sinds iOS 9 vaak geen whatsapp verbinding Hesterz iPhone algemeen 1 18-10-15 18:22
Foto: Wazige foto's Macbook LaurenceL Muziek, foto & video 3 05-08-15 16:42
wazige foto's op mijn iphone 4 marcdevos Muziek, foto & video 4 07-06-11 14:38
wazige foto's na update eurodiver Muziek, foto & video 1 11-08-10 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.