//

Kan Whatsapp niet meer installeren.

Kan Whatsapp niet meer installeren. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn iPhone gereset heb wilde ik Whatsapp weer installeren maar Whatsapp aanvaardt mijn nieuw telefoonnummer niet. Deze boodschap krijg ik op mijn scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-18, 14:58
FredYung FredYung is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 2
Standaard Kan Whatsapp niet meer installeren.

Nadat ik mijn iPhone gereset heb wilde ik Whatsapp weer installeren maar Whatsapp aanvaardt mijn nieuw telefoonnummer niet. Deze boodschap krijg ik op mijn scherm nadat ik zowel mijn nieuw als mijn oud nummer heb ingevoerd:

U kunt zich niet registreren met dit telefoonnummer. U kunt zich alleen registreren met het telefoonnummer dat voor het laatst op deze telefoon met Whatsapp is gebruikt.

Sinds een jaar kan ik de volgende apps niet meer op mijn toestel zetten:
Facetime, Facebook, Instagram en het lijkt erop dat dit nu ook het geval is met Whatsapp, tenzij er iets anders gaande is. Whatsapp werkte prima voordat ik de telefoon gereset heb.

Als dit inderdaad het geval is stap ik liever op Android over dan een nieuwe en duurdere iPhone aan te schaffen.

Bedankt voor opheldering.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-18, 18:11
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Je hebt een iPhone 4(?)

Dat toestel is van medio 2010, welke IOS draai je, echt de 7?
Je hebt een nieuw tel.nr.? Heb je daar de benodigde stappen voor gedaan om dat in WA te wijzigen?
https://www.iphoned.nl/tips/whatsapp...er-veranderen/

Gezien het feit dat alle genoemde apps minimaal IOS7 (Whatsapp) of nieuwer (IOS9 Instagram) nodig hebben, ligt niet aan de iPhone denk ik, hoewel de ontwikkelingen ook niet stil staan.

Noem mij één Android telefoon die na 8 jaar in de basis nog net zo goed werkt als de iPhone 4?
__________________
“Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it.” — Henry Ford
  #3  
Oud 04-09-18, 12:09
FredYung FredYung is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 2
Standaard

Hartelijke dank voor de snelle respons. Met die link kan ik niets aanvangen omdat ik niet in Whatsapp geraak. Het is bedroevend dat Apple geen updates maakt voor oudere toestellen maar praktisch verplicht om een nieuw en dus duurder toestel aan te kopen. Ik zal de iPhone gebruiken waarvoor ik hem 5 jaar geleden heb gekocht, nl. als telefoon en mijn (Android) tablet voor de apps.
  #4  
Oud 04-09-18, 12:54
Vlaamse boer Vlaamse boer is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2018
Locatie: Roebeke
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FredYung Bekijk bericht
Het is bedroevend dat Apple geen updates maakt voor oudere toestellen maar praktisch verplicht om een nieuw en dus duurder toestel aan te kopen.

Sorry maar het is Whatsapp die besloten heeft om iOS 7 niet meer te ondersteunen. Waarom weet ik niet omdat Telegram zelfs nog iOS 6 ondersteunt.
  #5  
Oud 04-09-18, 15:52
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Een iphone kan ios 7.1.2 aan, dus je kan nog updaten.

En om Apple daar de schuld van te geven slaat nergens op.
Een auto fabrikant hoeft van een bepaald type ook maar max 10 jaar onderdelen beschikbaar te stellen, dus dat is net zo erg dan.

En om de recente aanpassingen die Whatsapp heeft gedaan heb je i.d.d. een modernere telefoon nodig.

Lekker een Android ding kopen, maar voordat je dat doet alvast het Android hulpforum opzoeken voor bijstand...
Reageren

Labels
iphone 4, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp reageert niet meer xyolaaa iPhone Apps 2 22-01-14 22:27
Ik kan whatsapp niet meer downloaden ivm met ios? Elinnee iPhone Apps 2 18-11-12 17:58
Whatsapp niet meer in appstore ibrahimbenyahya iPhone Apps 11 22-01-12 13:15
Apps installeren niet meer. Hahaowned iPhone algemeen 9 28-12-11 22:36
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.