Instagram probleem met activiteit laden (jij) mislukt in app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de Instagram app op mijn Iphone probeer ik mijn activiteiten te laden (hartje symbool waar op komt wie je tagged en liked enz,..) Gisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instagram probleem met activiteit laden (jij) mislukt in app
In de Instagram app op mijn Iphone probeer ik mijn activiteiten te laden (hartje symbool waar op komt wie je tagged en liked enz,..)
Gisteren ging het nog toen foto erop gezet had en nu niet meer.. Het is enkel in de app, via de browser op mijn Iphone 6 doet hij het. Heb al paar keer verwijderd, uitgelogd,.. helpt niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met instagram? | ergoboy | iPhone algemeen | 1 | 22-12-13 01:25 |
iPhone 4 temperatuur probleem bij laden? | mphoogeveen | iPhone algemeen | 8 | 24-10-13 21:43 |
Foutmelding: Probleem laden applicatie in icloud | jdewit | iCloud | 13 | 24-09-13 19:41 |
probleem met laden van Navigon van pc naar iphone | jeroenstaal40 | iTunes | 5 | 27-05-11 22:33 |
iPhone: Jailbreak mislukt nu probleem! | tasoesz | Jailbreak | 16 | 12-04-11 22:19 |
|
|