AppleMail app geeft geen signaal bij nieuwe berichten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd genoeg geeft de Apple Mail App geen signaal wanneer ik nieuwe mail ontvang. Pas bij het ontgrendelen en de app starten zie ik nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleMail app geeft geen signaal bij nieuwe berichten
Vreemd genoeg geeft de Apple Mail App geen signaal wanneer ik nieuwe mail ontvang. Pas bij het ontgrendelen en de app starten zie ik nieuwe mail. Uiteraard draai ik op IOS 13.1 maar dat gaf geen verbetering en logisch ook dat alle instellingen juist staan zodat ik geen onzin neer hoef te zetten hier
Wellicht heeft iemand een lumineus idee.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichten app geeft geen contactnaam weer | Serena | Apple Watch algemeen | 1 | 19-09-16 23:39 |
Geen nieuwe berichten bij nieuws | edje-ken | iPhone algemeen | 2 | 17-09-16 15:50 |
Iphone geeft geen notificaties van berichten | Pieteramsterdam | iPhone algemeen | 1 | 05-08-14 08:46 |
Berichten geeft enkel nummers weer, geen namen | Pascal2900 | iPhone algemeen | 0 | 23-02-13 12:06 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
|
|