//

ClickandBuy

ClickandBuy discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) @Tachozen Click and Buy blinkt niet uit in helderheid. Verleden week werd ik geblokkeerd met als reden, waarschijnlijk te weinig in m'n account of verkeerde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-10-08, 22:05
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

@Tachozen

Click and Buy blinkt niet uit in helderheid. Verleden week werd ik geblokkeerd met als reden, waarschijnlijk te weinig in m'n account of verkeerde gegevens. Ik bellen. Dan krijg je een afgrijselijke Nederlands-Duits accent aan de telefoon met de bekende menu-opties. Nadat ik uitkwam op de optie 'betalingen' (of iets dergelijks) werd de lijn telkens verbroken. Toen maar gemaild. Vraag: waarom is mijn rekening geblokkeerd, want mijn saldo is en was positief en aan mijn gegevens is niets veranderd?

Geen antwoord gekregen. De blokkade is er inmiddels vanaf. Ik vind dat niet kunnen met een bankbedrijf. Wat jouw vraag betreft, daar heb ik geen antwoord op. Het enige is bellen of schrijven. Misschien dat het lukt...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-10-08, 17:07
Sander_K Sander_K is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik heb het probleem dat ik nog geen 18 ben (nu 17) en niet in het bezit ben van een creditcard. Door mijn leeftijd kan ik mij dus niet aanmelden bij C&B, want die vereisen dat je minstens 18 bent. Betekent dit nou dat ik tot mijn 18e (pas over een half jaar) geen Apple ID aan kan maken, of kan ik ook op de een of andere manier geen betaalwijze opgeven?
Als dat niet kan zou ik bij C&B een valse leeftijd opgeven, maar wat als ze dit controleren?
  #43  
Oud 12-10-08, 17:14
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander_K Bekijk bericht
Ik heb het probleem dat ik nog geen 18 ben (nu 17) en niet in het bezit ben van een creditcard. Door mijn leeftijd kan ik mij dus niet aanmelden bij C&B, want die vereisen dat je minstens 18 bent. Betekent dit nou dat ik tot mijn 18e (pas over een half jaar) geen Apple ID aan kan maken, of kan ik ook op de een of andere manier geen betaalwijze opgeven?
Als dat niet kan zou ik bij C&B een valse leeftijd opgeven, maar wat als ze dit controleren?
Click 'n Buy is automatische incasso. Daar heb je helemaal geen creditcard voor nodig. Je moet ze alleen machtigen om geld van je rekening af te mogen schrijven. Let wel op, het tikt behoorlijk aan omdat je denkt; Ach, ze schrijven het toch volgende week pas af. En zorg dat je ouders er van weten en hier toezicht op houden. Betalen op rekening kan leuk zijn, maar ook erg uit de hand lopen

En ze checken alleen je naam icm je rekeningnummer. Ze storten dan 1 cent op je rekening om te zien of het door jou opgegeven rekeningnummer overeenkomt met hetgeen je opgegeven hebt. Leeftijd enzo checken ze niet. Wellicht een slechte zaak, wellicht niet. I don't give a shittie bum. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n daden.
  #44  
Oud 20-10-08, 20:57
dingemansje dingemansje is offline
• iOS 9.2.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 86
Standaard

Ik heb dus vandaag voor het eerst een aankoop gedaan via click&buy.
Nu staat er dat ik 1,59 openstaan heb, en die is dus nog niet van mn rekening afgeschreven..
verder heb ik wel die €0,01 gekregen maar verder niets met een code ofzo gedaan volgens mij.
Krijg ik nu die 15 euro boete, en zo ja....kan ik daar nu nog iets aan doen ? (vandaag de aankoop gedaan)

Greetz, dingemansje
  #45  
Oud 24-10-08, 21:32
ProfessorAap ProfessorAap is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Standaard

Ik heb nu ook een 'boete' van 15 euro. Beláchelijk. Kan ik hier nog iets aan doen, behalve het verontwaardigde mailtje dat ik zojuist heb verstuurd?
  #46  
Oud 24-10-08, 22:01
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ProfessorAap Bekijk bericht
Ik heb nu ook een 'boete' van 15 euro. Beláchelijk. Kan ik hier nog iets aan doen, behalve het verontwaardigde mailtje dat ik zojuist heb verstuurd?
je kan misschien eerst al eens zeggen waarom je een boete hebt gekregen??
__________________
at your service
  #47  
Oud 24-10-08, 22:03
ProfessorAap ProfessorAap is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Standaard

Oh ja, dat is wel handig he?

Blijkbaar omdat een bedrag van 79 cent gestorneerd is door mijn bank.
  #48  
Oud 26-10-08, 18:18
ProfessorAap ProfessorAap is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Standaard

Wauw. Gisteravond een mailtje gestuurd naar Apple waarin ik aangaf dat ik direct na de stornatie mijn betalingsgegevens weer veranderd heb van Clickandbuy naar creditcard.

Vandaag het volgende antwoord:

Citaat:
I understand that your iTunes Store account was disabled due to a chargeback from ClickandBuy. Please be assured that I definitely understand your situation and am more than happy to be of assistance.

Those charges have been cleared, so I have had your account reenabled for you. You should now be able to sign in to the iTunes Store using your account name and password.

I hope that I have been able to assist you with your issue today. Thank you for being an iTunes Store customer and have a great day!
Wat een service! En die belachelijke boete van 15 euro van Clickandbuy ga ik natuurlijk nooit van m'n leven betalen.
  #49  
Oud 30-10-08, 16:17
Wildlake Wildlake is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Bijzonder bedrijf dat Click&Buy:

Ik kreeg een Nederlands mailtje van Click&Buy, waarop ik een Nederlands antwoord heb terug verzonden. Vervolgens krijg ik deze e-mail uit Duitsland:

Dear Mr,

Thank you for contacting ClickandBuy and for your message.

Due to a high volume of emails, we kindly ask you to send your inquiry in
English again. Please accept our apologies for this matter.

Please select answer or reply when responding to this e-mail as opposed to
sending a new e-mail as this will aid us in resolving your issue with more
efficiency.

At ClickandBuy we value our customers and will be more than happy to assist
you with all of your needs. If you have any further questions please do not
hesitate to contact us.
Did you know?
You can get a detailed description regarding this issue and other topics by
visiting our homepage. Simply click on the Demo-Button and FAQ-Button on top
of the page. Or simply visit our help-center by clicking the following link:
Help

Yours sincerely,

ClickandBuy Service-Team
......................................
ClickandBuy Services AG · Im MediaPark 5 · 50670 Koeln/Cologne
Amtsgericht Koeln HRB 33359
board of directors: Frank Brinker · Rainer Schmitt · Fabian Siegel
chairman of the supervisory board: Norbert Stangl
......................................

Een tip voor het Click&Buy Team: Babelfish!

Laatst gewijzigd door Wildlake; 30-10-08 om 19:41.
  #50  
Oud 30-10-08, 19:38
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Ja, geeft weinig vertrouwen dat Click and Buy. Heb slechte ervaringen met ze qua communicatie en de presentatie is ook al onbegrijpelijke slecht voor een dergelijk bedrijf. Zou iets mee moeten gebeuren. Ze zijn immers wel gemachtigd om bedragen van je rekening te schrijven.
  #51  
Oud 23-12-08, 00:14
Exybaby Exybaby is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard Hoe Apps betalen?

Hello!
Ik heb een accountje waarmee ik altijd gratis applicaties download.
Alleen wil ik graag nu de SimCity applicatie downloaden, maar hiervoor moet je dus iets van 7,99 betalen. Alleen nu is mijn vraag, hoe betaal ik dit? Het is een C'n Buy account aangezien ik geen cc heb.
Ik hoorde iets van dat je bij de Dixons kaartjes kan kopen met een bedrag zodat je het kan kopen ofzo? Maar hoe voer ik dit dan in? Want net toen ik net zoals ik alle gratis app downloade dat ik alleen maar mn ww hoef in te voeren en dat ie dan waarschijnlijk gaat downloaden? (heb het niet gedaan)
Of krijg je een rekening thuis gestuurd? Ben vergeten of ik mijn bankrekening moest invullen bij het accountje aanmaken.. Dus weet niet of ze het meteen van mijn rekening afhalen ofzo?
  #52  
Oud 23-12-08, 00:17
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Bij een Click & Buy account moet je een rekening nummer opgeven. Dat heb je dus ook gedaan. Daar wordt dat geld vanaf gehaald. Je krijgt een mailtje als je iets hebt gekocht. Eens in de zoveel tijd wordt dan dat bedrag van je rekening af gehaald. Heel makkelijk dus.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #53  
Oud 23-12-08, 00:48
Exybaby Exybaby is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Bij een Click & Buy account moet je een rekening nummer opgeven. Dat heb je dus ook gedaan. Daar wordt dat geld vanaf gehaald. Je krijgt een mailtje als je iets hebt gekocht. Eens in de zoveel tijd wordt dan dat bedrag van je rekening af gehaald. Heel makkelijk dus.
Thanks voor je reactie, heb net mijn C&B account opgezocht.. Heb er wat geld opgezet via iDeal en volgens mij is het net gelukt om een applicatie te downloaden .. Kreeg meteen een mailtje dat het van me C&B was afgehaald, dus volgens mij zit het wel goed toch ?!
Nu ga ik dus een factuur krijgen van Apple, dat waar al die dingen opstaan dat je ze gekocht hebt.. maar daar hoef ik nu niks mee te doen toch?
  #54  
Oud 23-12-08, 02:04
Hanker Hanker is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 23
Standaard

Had ook die belachelijke boete te pakken, even gebeld en ik hoefde hem al niet meer te betalen. Weet niet wat daar aan de hand is. Ik zeg: Niet betalen die boete.
  #55  
Oud 18-02-09, 13:40
Mic01 Mic01 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard betaling

Beste ls,

Ik heb inmiddels een click and buy account aangemaakt, echter moet ik een betaalmethode kiezen (cl&buy dus) dan word ik niet doorverwezen!?? Comp doet gewoon niks. Creditkaart gegevens zou ik wel weer kunnen invullen. Ik heb dus ook nog geen aankoop kunnen doen.

Heeft iemand een idee waarom dit niet lukt?
  #56  
Oud 18-02-09, 22:44
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

ik zie nergenst buyenclick staan, ik kan alleen kiezen tussen 3 creditcards
mijn 1-click stond uit dus ik ging hem aanzetten moest ik kiezen tussen 3 creditcards ! hoe moet ik dit oplossen?
even duidelijke stappen want hier wordt het niet echt goed uitgelegt want ik zie zelfs nergenst click en buy staan

Laatst gewijzigd door KipNederland; 18-02-09 om 22:49.
  #57  
Oud 18-02-09, 22:55
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Ik zie wel degelijk Click&Buy staan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Afbeelding 1.jpg‎ (22,4 KB, 17x gelezen)
  #58  
Oud 18-02-09, 22:58
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

omg wat ik bij jou zien WIL ik zien maar ik zie het niet/komt mischien omdat ik een best oud account heb? me iphone staat er op geregisteerd dus hoe kan ik dit het best oplossen? ik zie niks bij me apple account aanpassen
maar er staat dat hij ook nog niet geactiveerd is ? :S
  #59  
Oud 18-02-09, 23:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Zorg dat je in de Nederlandse Store zit, wil je gaan betalen met Click & Buy.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #60  
Oud 18-02-09, 23:56
galip91's schermafbeelding
galip91 galip91 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar galip91
Standaard

En ik maar die 15 euro boete betalen vorig jaar sukkel dat ik ben
__________________
Acer Aspire One 1,5GB Ram; Win7 + OSx 10.5.6
MacBook Pro 15,6" 10.6.2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clickandbuy registreren J80 iPhone algemeen 10 30-11-12 15:13
clickandbuy kooi83 iPhone Apps 0 13-01-11 14:39
Windows: Betalen met Clickandbuy Azazel iTunes 0 04-09-09 13:39
Windows: Clickandbuy Probleem dartlink iTunes 8 06-01-09 21:38
ClickAndBuy Credit Nota. Qlimax iPhone Apps 5 14-08-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.