ClickandBuy discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb een betalingsachterstand en wil dit graag betalen met ideal, maar als ik dat aan klik wordt ik wel doorverwezen naar postbank maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo,
heb een betalingsachterstand en wil dit graag betalen met ideal, maar als ik dat aan klik wordt ik wel doorverwezen naar postbank maar niet zoals het zou moeten ik kan dan inloggen en dat is dat hoe hebben jullie een bedrag gestort op jullie account?? ik heb ze geprobeert te bellen...tevergeefs :-( wel email gestuurd wat zijn jullie bevindingen van click and buy?? greetz jef |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn probleem is opgelost, op mijn mac deed itunes wel normaal me aanmelden voor click and buy maar op mijn windows werd ik niet doorverwezen :S
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hier even een vraagje over, ja, ik heb de zoekfunctie al gebruikt.
Ik wil via de appstore enkel gratis apps aamschaffen. Een creditcard heb ik niet in mijn bezit dus wil een click and buy account aanmaken. Zijn hier kosten aan verbonden? Dit kan ik namelijk nergens vinden... Wil niet ineens voor verassingen komen te staan namelijk, nogmaals, het gaat enkel om Free Apps... Wat vreemd is overigens, als ik mijn rekeningnr invul dan geeft ie aan dat deze al in gebruik is... Nogal frappant aangezien ik me nog nooit geregistreerd heb ofzo.... |
|
|||
|
|||
nee kosten verder niet maaaarrr let op! want hier ging ik ook de fout in
in het begint lijkt alles te werken jij koopt iets van bv 1 euro wordt netjes afgeschreven alleen je bank zegt: terug met dat geld! reden: click and buy stuurt je eenmalig 0,01 cent op naar je bank daar staat een 4 cijferige code in die moet je op de click and buy site invullen en activeren vergeet dat niet! |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een amerikaanse itunes account en een nederlands pay pal account.
Hoe kan ik deze koppelen? aangezien ik geen amerikaans pay pal account kan aanmaken.. |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar je zoon Click And Buy kaart koopt? Gewoon bij een apple store of ?
Please reply |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan het instellen bij de betaalwijze in je itunesaccount.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Maar Hoe kom ik er dan op en hoe zet ik er geld op ? En die Cado bonnen hoe werkt dat en kan ik dat wel bij zoon apple store kopen?
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja je kan kopen zodra je account bij click & buy actief is dat duurt meestal een paar dagen. Je kan geen geld op de rekening zetten zoals bij paypal maar ze halen het rechtstreeks van je bankrekening. |
|
|||
|
|||
Ah oke en met die cado bonnen kan je dat bij een applestore kopen?gewoon in de stad ofzo ? en wat is de waarde er dan van?
Dankje |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar kan je daarmee ook een account activeren ? Of moet je daar je credit card voor gebruiken / Click and Buy want vertrouw het niet echt dat zomaar je creditcard invullen weet ook niet of het 100% save is
Thank you |
|
||||
|
||||
Ja als je kadobon hebt kan je die ook activeren.
|
|
|||
|
|||
Oke dank je voor helpen
Nog 1 vraag Wat is de waarde van zoon bon kan je die gewoon In de Ipod winkel kopen in de stad Bijv.? Dank je voor je hulp |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor al je hulp
|
|
||||
|
||||
Ik heb alle forums afgezocht maar kan de oplossing niet vinden voor mijn probleem.
Ik heb een C&B account maar krijg nog steeds de melding (Apple id is nog niet gebruikt met Itunes Store) Ik kan nog steeds geen Apps downloaden, betaald of gratis. kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Gr, Pjotter |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Met de apple ID moet je inloggen in app store, dat weet ik. maar ook als ik de PC wil machtigen krijg ik dezelfde melding (Apple id is nog niet gebruikt met Itunes Store controleer uw accountinformatie) maar ik weet zeker dat deze juist is.
Gr, P. |
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar bij je accountinformatie heb je wel aangevinkt dat je wil betalen met C&B?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clickandbuy registreren | J80 | iPhone algemeen | 10 | 30-11-12 15:13 |
clickandbuy | kooi83 | iPhone Apps | 0 | 13-01-11 14:39 |
Windows: Betalen met Clickandbuy | Azazel | iTunes | 0 | 04-09-09 13:39 |
Windows: Clickandbuy Probleem | dartlink | iTunes | 8 | 06-01-09 21:38 |
ClickAndBuy Credit Nota. | Qlimax | iPhone Apps | 5 | 14-08-08 12:46 |
|
|