//

ClickandBuy

ClickandBuy discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen. Ik ben laatst omgegaan van rekeningnummer, maar dit niet doorgegeven/veranderd bij C&B. Gevolg 30,00 euro van mijn rekening afgeschreven! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 20-12-10, 20:10
Johnaldinho Johnaldinho is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Angry Click and Buy probleem

Wie o wie kan mij helpen.

Ik ben laatst omgegaan van rekeningnummer, maar dit niet doorgegeven/veranderd bij C&B. Gevolg 30,00 euro van mijn rekening afgeschreven!

Ik heb inmiddels alles gewijzigd bij C&B en die hebben op hun beurt weer 0,01 cent ofzo op mijn rekening gestort. Als ik bij C&B op de website kijk is de rekening ook geverifieerd en die 30,00 euro is ook al van mij rekening afgeschreven, alleen kan ik nog steeds geen aankopen dien omdat mijn acount niet aktief is.

Op de site van C&B staat : Na ontvangst van de betaling krijgt u natuurlijk weer automatisch toegang tot ClickandBuy.

Wie weet wat te doen, bellen is geen optie en mailen ook al niet want krijg 0,0 reactie!

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #102  
Oud 21-12-10, 14:14
Mikiemike8 Mikiemike8 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Exclamation

Ik loop telkens weer vast als ik door het betalingsprogramma loop. Ik wil een (gratis app) toevoegen en dan worden mn account gegevens gevraagd. Vul alles keurig in, vink click and buy aan (heb ik me keurig geregistreerd en alles geverifieerd), moet dan automatisch worden doorverwezen naar de itunes store en ik kom weer in het betalingsveld terecht. Heb alles geprobeerd: itunes opnieuw geiinstalleerd, click and buy gegevens gecheckt (heb €5, - op rekening gezet via ideal, bevestiging gehad), firewall en pop-ups gechecked, ik weet niet wat ik moet doen en baal als een stekker . Wie kan me asjeblieft met een duidelijk antwoord helpen?
  #103  
Oud 23-12-10, 13:20
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Kan iemand mij helpen te adviseren wat nu te doen want ik ben in staat om iedereen zijn nek om te draaien bij C&B.

Ik had een appje gekocht; 1,79 euro. Nu stond er eventjes geen geld op mijn rekening en kreeg een melding via email dat er niet afgerekend kon worden en dat er een verhoging van 15 euro berekend zou worden.. Dit heben ze binnen 1 week weer geprobeerd af te boeken, maar mijn rekening werd pas 3 weken later aangezuiverd.

Dus die afboeking lukte weer niet. Nu hebben ze binnen 2 weken 2 x 15 euro verhoogd en moet ik nu dus 32,97 euro betalen!!!! Voor een appje van 1,79 euro!!!!!

Dit moet toch niet kunnen!!?!?!?

Iemand die mij kan vertellen of ik nou zo dom ben of dat er iets aan te doen is want dit is de 2e keer dat dit me overkomt. Ik had al 3 x een mail gestuurd via de site van C&B maar NOOIT reactie gekregen.

Ik heb geen credit card dus ik moet het via C&B doen, apps kopen.
  #104  
Oud 23-12-10, 14:21
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Itunes giftcard scoren en op je C&B account gewoon een niet bestaande rekening invullen. Was mij iets te link om mijn rekening direct aan C&B te hangen met in app purchases die er momenteel zwerven.
  #105  
Oud 28-12-10, 16:53
DPAK DPAK is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb sinds kort de iphone4 gekocht en een apple-id aangemaakt. Ik heb gekozen voor de click&buy optie en ook daar een account aangemaakt. Heb vandaag een geldbedrag van 00,01 cent ontvangen met daarbij de code om de account te activeren, heb trouwens ook een brdrag van 5,00 euro gestort.. Dit is allemaal goed gegaan maar als ik me nu wil aanmelden met de apple-id krijg ik de melding 'Deze apple id is nog niet gebruikt met de Itunes sore'.

Mijn click&buy account is wel geactiveerd maar waarom kan ik nog steeds niet met de apple id inloggen?? Word elke keer weer verwezen naar de betaling gegevens veld!!??

Kan iemand me a.u.b helpen want word er een beetje droevig van.
  #106  
Oud 28-12-10, 22:30
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DPAK Bekijk bericht
Ik heb sinds kort de iphone4 gekocht en een apple-id aangemaakt. Ik heb gekozen voor de click&buy optie en ook daar een account aangemaakt. Heb vandaag een geldbedrag van 00,01 cent ontvangen met daarbij de code om de account te activeren, heb trouwens ook een brdrag van 5,00 euro gestort.. Dit is allemaal goed gegaan maar als ik me nu wil aanmelden met de apple-id krijg ik de melding 'Deze apple id is nog niet gebruikt met de Itunes sore'.

Mijn click&buy account is wel geactiveerd maar waarom kan ik nog steeds niet met de apple id inloggen?? Word elke keer weer verwezen naar de betaling gegevens veld!!??

Kan iemand me a.u.b helpen want word er een beetje droevig van.
Heb het zelfde geval met mijn zoon.
Alles ingevuld, maar bij het kopen wordt hij doorgestuurd naar click and buy invoerveld waar alles goed staat ingevuld.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #107  
Oud 29-12-10, 23:13
Cuhfus Cuhfus is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Clickandbuy mega problemen mee heb youp nodig

Hoi allemaal ,

Ongeveer anderhalve maand geleden kreeg ik een melding dat ik een bedrag van 3 euro aan hun moest betalen echter hebben ze het nie kunnen afschrijven en is er een toeslag op gekomen.
Ik heb hun gemaild dat ik nergens vanaf weet dat ik iets gekocht heb gezien ik dit altijd doe via iTunes giftcard .
Ik heb ze toen keurig netje gevraagd per email of ze me de info kunnen sturen als bevestiging dat dat door mij is gedaan ( mischien wel mijn kleine jonge ?)
Vervolgende geen reactie de enige reactie was een extra verhoging op het openstaande bedrag ,vervolgens heb ik ze weer gemaild en vervolgens weer een mail van hun met weer een verhoging .
Om het verhaal wat korter te maken ik heb ze inmiddels 5 keer gemaild het bedrag is inmiddels 30 euro in hun laatse mail stond een telefoonnummer wat ze nooit eerder vermelde !ik denk ik bel ze indien je dat doet geven ze aan dat ze voor nl niet bereikbaar dit is pas de afgelopen dagen daarvoor als je belde stond je in de wacht en vervolgens werd de verbinding uit het niets verbroken bel je nu het Engelse nummer en dat heb ik een paar keer gedaan dan word er automatische zonder aanleiding ook opgehangen zonder iemand te hebben gesproken.
Ze hebben m'n account geblokkeerd en kan dus niets Wat moet ik doen raak gefrustreerd van die gasten.
  #108  
Oud 17-01-11, 16:04
partybear partybear is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik had een qlick & buy account maar had er alleen maar problemen mee! Je kan beter een credit card aankopen dan qlick & buy gebruiken!
Maar dit is een persoonlijke mening!
  #109  
Oud 20-01-11, 19:03
harschu harschu is offline
• iOS 4.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Den Helder
Berichten: 4
Standaard

Het makkelijkst en veiligste vind ik, gewoon een Itunes Tegoedkaart kopen bij bv Dixons. Je gaat naar Itunes klikt op "inwisslen" vult de code van het zojuist gekochte kaartje in en je hebt niets te doen met allerlei creditkaarten en banken in het buitenland.
  #110  
Oud 26-01-11, 14:17
Ghia Ghia is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Ghia Stuur een bericht via Yahoo naar Ghia
Standaard

Ik zeg wat een waardeloos bedrijf Clickandbuy. Raad iedereen aan om daar weg te blijven, want ze zijn niet tot reden vatbaar en reageren niet op mails die je naar hun toe zend:

Het gevecht met het bedrijf ClickandBuy | familieversteeg.com

Laatst gewijzigd door Ghia; 12-03-11 om 04:48.
  #111  
Oud 10-03-11, 17:48
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Koop toch alsjeblieft iTuneskaarten bij BCC of Dixons. Zeer makkelijk in gebruik en je ziet continu in de appstore van je iphone hoeveel er nog op staat. Maar veruit het belangrijkste: je bent af van Click & Buy. Dat bedrijf dat om niets schandalige boetes uitdeelt en dat zonder waarschuwingen vooraf schaamteloos van je rekening afschrijft. Zet die rekening op nul of beeindig hem. iTuneskaarten zijn voor mensen zonder creditcard ideaal!
  #112  
Oud 12-03-11, 04:49
Ghia Ghia is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Ghia Stuur een bericht via Yahoo naar Ghia
Standaard

Dat doe ik nu ook, wil niets meer met die gasten te maken hebben, stelletje oplichters.
  #113  
Oud 10-05-11, 16:12
kimmmm85 kimmmm85 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Thumbs down

ik kan niks via i tunes kopen terwijl ik wel 5 euro op mijn click and buy account heb gezet maar er komt steeds U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.
te staan.
als ik naar de click and buy site ga en inlog en naar instellingen ga en betaalmethode doe staat mijn rekening nummer er en dan staat erbij.....(bevestigd , geprefereerde betaalmiddel) maar kan niks kopen bij itunes:S
heb ook een code op me afschrift gekregen maar deze nooit ergens ingevuld weet iemand waar ik deze als nog in kan vullen?
  #114  
Oud 23-05-11, 09:31
kimmmm85 kimmmm85 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

bij mij komt er steeds U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd te staan maar word niet doorgestuurd naar stap 3 :s en ik heb wel een bevestigingscode op me afschrift gekregen maar kan nergen vinden waar ik die in moet vullen :S
kan iemand mij helpen??
  #115  
Oud 29-05-11, 22:21
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

en als ik geen creditkaart meer heb, hoe wijzig ik dat dan in mijn account?
van ck naar gewon betalen zeg maar
  #116  
Oud 29-05-11, 22:56
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

inmidels is het ook mogelijk om bij apple een acount aan te maken zonder creditcard gegevens dus aleen voor de free apps
  #117  
Oud 29-05-11, 23:58
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djwouter12 Bekijk bericht
inmidels is het ook mogelijk om bij apple een acount aan te maken zonder creditcard gegevens dus aleen voor de free apps
Hoe Dan? Heb al een account en gebruik idd alleen de gratis apps
  #118  
Oud 03-06-11, 14:58
bazelmanst bazelmanst is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb zelf ook het volgende probleem:
Ik heb nog geen één keer iets gekocht bij iTunes, hetgeen volgens mij voorwaarde is om er gebruik van te maken. Aangezien ik geen creditcard heb en het belachelijk vindt dat je in 2011 cadeaubonnen moet aanschaffen heb ik me keurig aangemeld bij ClickandBuy, activeringscode ingevuld en zou gewoon moeten werken. Echter wanneer ik via iTunes een bestelling plaats en aangeef dit via ClickandBuy te willen betalen gaat alles goed tot aan stap 2 waarna ik de volgende melding krijg 'U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd' vervolgens druk ik op verder en dan vraagt Windows mij of het goed is phobosapple te openen, ik zeg ok en dan probeert hij verbinding te maken met iTunesStore die vervolgens na uren nog steeds niet geladen is.
Kan iemand mij aub vertellen wat ik kan doen? (en dan aub niet aankomen met toch creditcard of cadeaubonnen kopen).
Alvast bedankt
  #119  
Oud 03-06-11, 20:59
pcmarcel's schermafbeelding
pcmarcel pcmarcel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 48
Standaard

Als je hier zo graag gebruik van wilt maken (C&B) dan kun je toch het beste gewoon contact opnemen met Apple.

Als je hier leest hoe vaak het verkeerd gaat en hoe iedereen aangeeft dat je het beter niet met C&B kunt doen, maar je "het belachelijk vindt dat je in 2011 cadeaubonnen moet aanschaffen heb ik me keurig aangemeld bij ClickandBuy, activeringscode ingevuld en zou gewoon moeten werken" en "dan aub niet aankomen met toch creditcard of cadeaubonnen kopen" dan geef je al aan dat je weinig vertrouwen hebt in welk antwoord je hier gaat krijgen.
Neem dan ook de juiste stap en neem contact op met Apple om hen je gedachten hierover aan te geven. Zij kunnen je waarschijnlijk prima helpen.
  #120  
Oud 08-06-11, 19:47
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik heb gewoon een USA account aangemaakt en adres gebruikt van een hotel (gevonden via booking.com) en zonder creditcard, ik vraag zelfs niet meer aan kennissen om een iTunes Giftcard in USA te kopen dat doen ik tegenwoordig gewoon op internet, binnen korte tijd krijg je email met de activatiecode.

Laatst gewijzigd door shapezzz; 08-06-11 om 20:35. Reden: Reclame verwijderd + bericht aangepast
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clickandbuy registreren J80 iPhone algemeen 10 30-11-12 14:13
clickandbuy kooi83 iPhone Apps 0 13-01-11 13:39
Windows: Betalen met Clickandbuy Azazel iTunes 0 04-09-09 12:39
Windows: Clickandbuy Probleem dartlink iTunes 8 06-01-09 20:38
ClickAndBuy Credit Nota. Qlimax iPhone Apps 5 14-08-08 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.