muziek programma's discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn iphone wil ik graag leuke en goede muziek programma's. Ik heb het forum doorzocht van iphoneclub en ook de blogpost van apps. zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek programma's
Voor mijn iphone wil ik graag leuke en goede muziek programma's.
Ik heb het forum doorzocht van iphoneclub en ook de blogpost van apps. zelf vond ik deze apps het leuks
Welke is nu de beste: band of beatmaker , pocketguitar of guitarist. graag jullie mening aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
BeatMaker is top!
Hoi,
Het mooie van Beatmaker is, is dat je je eigen samples op PC/Mac bij elkaar kunt rapen en die naar het programma kunt sturen. Dus, een paar mooie beats, een stukje uit een favoriete song én nog een sample van je eigen zang - of een yell en dat stuur je naar deze app. Daar maak je er een leuke remix van. Wel een koptelefoon opzetten of in de auto op je installatie aansluiten voor extra "boom". Je kunt 16 samples in een set stoppen en daar mee mixen én er wat effecten opzetten. Als je nog meer wil; render je een mix naar 1 track en daar kun je dan weer 15 andere samples aan toevoegen. Multi-tracken en dan "bouncen" als je begrijpt wat ik bedoel. Deze app geeft niet de snelste resultaten maar wel de beste. Ik heb ook pocket guitar en iDrum (ook leuk!) maar kan toch allemaal niet tippen aan the king BEATMAKER Ik zit trouwens eerlijk gezegd wel met smart te wachten op een iPhone Cubase of Ableton Live die nog beter is. Kwestie van tijd... |
|
|||
|
|||
Hautje, thx voor de tip... Ik heb me deze week Band aan gekocht en eerlijk gezegd, ik vind het maar niks. Voor mij een beetje TE eentonig. Wat meer klanken (of muziekinstrumenten) zouden de app toch wat beter maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Muziek: Welke programma om muziek te downloaden?? | Alternative Junkie | Muziek, foto & video | 5 | 18-11-07 21:17 |
|
|