Review: Real Soccer 2009 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand nog meer goede tips? Volgens mij zit er voldoende in verborgen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand nog meer goede tips? Volgens mij zit er voldoende in verborgen
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze vind ik iets beter YouTube - Real Soccer 2009 Official iPhone Trailer |
|
|||
|
|||
Wat vind je zelf van de game?
|
|
||||
|
||||
Vind het zelf echt een super spel! Speel het ook elke dag..
Had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn.. Dat juichen vind ik ook geweldig haha zo super droog |
|
|||
|
|||
Al moet ik wel zeggen dat ik er flink aan moet wennen.
|
|
|||
|
|||
Echt een superspel, zou dit zomaar een hele middag kunnen spelen.
Het enige kleine minpunte vind ik de richtingtoetsen; die zitten (wat mij betreft) iets te dicht op elkaar. Ondanks dit (hele) kleine minpuntje een superspel en zeker het geld waard. |
|
|||
|
|||
Hier was ik ook al achter. Probleem is daardoor dat als je er helemaal in zit dat de controls af en toe weg schieten
|
|
|||
|
|||
Ik heb gister een nieuwe actie ondekt. Nieuw voor mij ik weet niet of jullie hem kennen? Ik zal hem ff vertellen: als je de balt hebt en je loopt of sprint en je geeft met je andere hand, bijvoorbeeld je duim, een veeg over het scherm draait hij een rondje met de bal.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja weet ik maar ik ben niet goed in Engels en niemand snapte het thuis.
|
|
||||
|
||||
Review: Real Soccer 2009
Real Soccer 2009 is een erg goed voetbalspel voor de iPhone, welke vrij uitgebreid is. Spel land tegen land, of team tegen team om uiteindelijk alle cups te winnen.
Lees verder over: Review: Real Soccer 2009 |
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet dat iedereen zo positief is over het *** spel, ik kan het spelletje op het moeilijkste niveau met gemak winnen. (nog net niet met 1 hand).
Ik denk dat ik zo een 25 wedstrijden heb gespeeld op ''moeilijk''. Waarvan ik alles heb gewonnen, en maar 1 tegen goal heb geincaseerd, door mijn eigen keeper. Ik zeg kutspel, en weer zonde van het geld. Ik w8 op PES op de I-Phone! |
|
||||
|
||||
nee, het spel is wel vermakelijk. Idd makkelijk, maar zeer vermakelijk
Voor het echte werk komt binnenkort PES2009 op de 360 kan niet wachten tot oktober! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je maakt een vergissing, het moet Fifa 09 zijn veel mooiere graphics, Be A Pro met 10 spelers en het speelt lekkerder
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laten we er geen PES vs Fifa topic van maken, maar mooiere graphics klopt, be a pro interesseert me totaal niet, en in het speelt lekkerder ga ik je ongelijk geven Gisteren de demo gespeeld, en fifa is wel sneller geworden, maar het speelt traag en kan nog lang niet aan PES tippen (vind ik ) LOL2 anderen zijn het met me eens: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=31875 Laatst gewijzigd door cypher21; 21-09-08 om 20:27. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notificaties My Soccer Pro? | XIII | iPhone Apps | 14 | 13-12-09 11:35 |
Real Soccer 2009 updaten in de NL Store | pjotr28 | iPhone Apps | 7 | 26-02-09 19:42 |
|
|