Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Civilization Revolution is (tijdelijk?) gratis!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Civilization Revolution is (tijdelijk?) gratis!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
"belstatus app" vandaag 31 aug. gratis !!!
Een heel erg handig, mooi en goedwerkende app !! Jammer dat ik hem zelf vorige week al gedownload heb, deze moet je als je een t-mobile abbo hebt gewoon downloaden.
Grtz Laatst gewijzigd door PrittStift; 31-08-10 om 12:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gedownload maar hij doet het niet, heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord van t-mobile ingevoerd... Er komt te staan: '' Fout Er kan momenteel niet worden ingelogd. Raadpleeg de support-pagina van P-edge media. '' Hmm ?
|
|
|||
|
|||
iBomber 2 Gratis dit weekend !
Tip : iBomber 2 for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Cheerz ! Nilo. Sorry voor verkeerd forum waar het eerst in stond Laatst gewijzigd door MrNilo; 11-09-10 om 00:14. |
|
||||
|
||||
//Diverse discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook, maar volgens mij komt dat bij mij omdat mijn abbo pas is ingegaan en er nog geen gegevens zijn. Klopt dit volgens andere of niet?
|
|
|||
|
|||
NY zombies is gratis via freeappaday.com
(even proberen?) |
|
|||
|
|||
De tijdelijk gratis App's!
Heey,
ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een topic aan te maken waar je iedereen kan melden welke apps er gratis zijn die dag! Zoals vandaag: Dino Rush iBasket Pro i Basket Pro HD (iPad) (van freeappaday) Wees er altijd snel bij voor ze weer op betalen gaan! Dus weet je nog een gratis app voor die dag/week/langere periode, Post de naam(en link!) |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Tip, download de app appshopper, lijstje zetten op 'price changes' en de lijst word live vanaf boven aangevuld met Apps die met korting of gratis te krijgen zijn. Scroll er bijna dagelijks even doorheen op mijn iPad en heb er al veel uitgehaald, zeker apps die maar kort afgeprijst zijn. Daarnaast kun je een wishlist maken van apps die je wilt hebben maar te duur vind, je krijgt dan een push melding als deze in de korting gaat of gratis word, ideaal!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Bovenste balk bij mij:
Links: all categories Midden: paid & free Rechts: price changes! (staat nu waarschijnlijk op 'all types') Bij settings nog even opgeven wat voor idevice(s) je hebt |
|
|||
|
|||
Even een tikje offtopic misschien, maar ervaren jullie de laatste dagen ook problemen met de slechte bereikbaarheid van appshopper.com? Ik gebruik die site echt heel vaak icm de app op mijn iPhone en iPad. Maar de laatste dagen is die site niet te bereiken (en de apps dus ook niet te gebruiken). Ik kan er op een blog of op twitter helaas niets over vinden.
|
|
||||
|
||||
Klopt, heb de laatste dagen bij de app regelmatig een 'connection error' kan hij het lijstje niet ophalen. Afsluiten en opnieuw starten wil soms helpen, dan doet hij het af en toe. Irritant is het wel. Hopelijk komt er een update
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip, is inderdaad fijn om zo de apps in de gaten te houden
|
|
||||
|
||||
Drawrace gratis
Hallo,
net opgemerkt dat Drawrace gratis is, gisteren nog 2.39
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Rocks! is tijdelijk gratis!
iTunes: Rocks-Game for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store Youtube: ‪Rocks! 1.1 trailer‬‏ - YouTube |
Labels |
apps |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|