Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Risk was een tijdafgepreisd... Ik wil mensen echter waarschuwen de app risk uitgebracht door de mensen van risk is een waanzinnig SLECHT spel. Het doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Risk was een tijdafgepreisd... Ik wil mensen echter waarschuwen de app risk uitgebracht door de mensen van risk is een waanzinnig SLECHT spel. Het doet denken aan een oude goedkope arcadegame. Je downloadt beter Generals. Is waanwinnig goed heeft zelfde basics als Risk Vindt het fantastisch en verslavend.
|
|
|
|||
|
|||
♥♥ St.Valentijn aanbieding ♥♥:
Bespaar 2,39 €: download BuddyCalc PRO vandaag in de App Store! 14 februari 2012 wordt BuddyCalc PRO gratis aangeboden als St. Valentijn-special! Gebruik BuddyCalc telkens wanneer verdeling van kosten aan de orde is: op reis of tijdens activiteiten samen met anderen! Normale prijs: 2,39 € - enkel vandaag gratis in de App Store Veel plezier ermee, en goede reis! Jan-Jaap |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
CoinDozerPro (1,59€) is nu gratis!
|
|
|||
|
|||
Euro 2012 - Gratis iPhone App
De nieuwe Euro 2012 App is deze week tijdelijk gratis. Ik vind hem veel beter dan welke Euro 2012 iphone app dan ook. Lekker overzichtelijk.
Website: Euro 2012 app iTunes: iTunes link |
|
|||
|
|||
Ik heb gister de app van MTV gratis gedownload. MTV under the thumb is de naam van die app met die app kan ik mtv shows kijken op me iphone echt handig. de app heb ik trouwens gedownload op www.mtvunderthethumb.com
Laatst gewijzigd door Sophiesophie; 17-09-12 om 11:41. |
|
|||
|
|||
bedankt sophie
|
|
|||
|
|||
Koopjes in de App Store gezien?
Ha allen,
Zoals jullie wellicht al hebben gezien zetten we iedere werkdag interessante iOS-koopjes op een rij in de rubriek iCulture Deals. Het kan echter wel eens zo zijn dat we een interessante aanbieding over het hoofd gezien. Daarom leek het mij handig om jullie eens de vraag te stellen: hebben jullie een leuke tijdelijk afgeprijsde app in de App Store gezien? Alvast dank! |
|
|||
|
|||
Gebruik appsfire op je iphone
|
|
||||
|
||||
Sporza heeft een gratis nieuwe voetbal app uitgebracht
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|