Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Aah, ik had hem voor ietsjes meer... Wel een top app! Gebruik hem altijd om geheugen vrij te maken. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Na m'n vorige post zag ik, met de pagina te vernieuwen, dat Mario een bericht had geplaast, maar ik kon er in 'EDIT-vorm' niet op antwoorden met gevolg dat er nu 2 berichten staan (sorrrry ![]()
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 02-04-09 om 15:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]()
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
![]() Leuke aanbiedingen vandaag!
![]() RjDj album en shake nu gratis. Ik heb er $2.99 voor betaald p.s. Meteen aanschaffen dus, mensen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Scoops is echt super, ik had m voor 79cent, dus dat is te overzien
![]() Wat doet RjDj? SNap de uitleg erbij niet helemaa.. Krijg je gewoon vage geluiden te horen? Fastlane is nu ook in de aanbieding, 50% korting -> €1,59! Besturing is even wennen, voelt iets anders dat UrbanAsphalt en FerrariGT, maar is zeker de moeite waard! ![]() Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-04-09 om 13:03. Reden: spelfout |
|
![]() Die twee RjDj apps zijn echt leuk hoor! Probeer het maar eens, vooral nu, want ze zijn gratis...
|
|
|||
|
|||
![]() Ik had scoops al via een Promo Code en de andere heb ik gedownload, maar ze staan zelf nu nog niet op appshopper?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laatst gewijzigd door iMario; 05-04-09 om 19:53. Reden: Edit-knop gebruiken a.u.b. |
|
|
![]() AppSniper.
AppSniper Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() Heb deze ondertussen al gekocht en ziet er goed en gemakkelijk uit. Bedankt voor de replies.
|
|
|||
|
|||
![]() Wel een naai-streek dat ik nu pas, middels de update, op de hoogte werd gesteld van de 'player' app, waar je dus blijkbaar altijd al scenes kon donwloaden.. :S Die is altijd gratis geweest toch, de 'lite' versie?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Downhill Bowling en Penalty Shootout tijdelijk aan 0,79, en ook Rasta Monkey is weer eens naar diezelfde prijs gezakt.
|
|
|||
|
|||
![]() Fastlane Street Racing is tijdelijk €1,59.
|
|
||||
|
||||
![]() Bobby Carrot 1 is afgeprijst naar 0,79, net als iDracula (een topper, zeker voor die prijs).
|
|
||||
|
||||
![]() Bobby Carrot Forever is ook in de aanbieding --> €2,39
The Creeps! ook weer goedkoper --> €1,59 Payback is ook weer een eurie goedkoper --> €3,99 Van alledrie zijn ook Lite-versies beschikbaar ![]() |
![]() |
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|