Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Aah, ik had hem voor ietsjes meer... Wel een top app! Gebruik hem altijd om geheugen vrij te maken. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Na m'n vorige post zag ik, met de pagina te vernieuwen, dat Mario een bericht had geplaast, maar ik kon er in 'EDIT-vorm' niet op antwoorden met gevolg dat er nu 2 berichten staan (sorrrry )
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 02-04-09 om 15:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Had m destijds niet gekocht, maar voor 80 cent..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Leuke aanbiedingen vandaag!
RjDj album en shake nu gratis. Ik heb er $2.99 voor betaald p.s. Meteen aanschaffen dus, mensen . Scoops is ook gratis! Die had ik nog niet, dus die schaf ik even aan. |
|
||||
|
||||
Scoops is echt super, ik had m voor 79cent, dus dat is te overzien
Wat doet RjDj? SNap de uitleg erbij niet helemaa.. Krijg je gewoon vage geluiden te horen? Fastlane is nu ook in de aanbieding, 50% korting -> €1,59! Besturing is even wennen, voelt iets anders dat UrbanAsphalt en FerrariGT, maar is zeker de moeite waard! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-04-09 om 13:03. Reden: spelfout |
|
||||
|
||||
Die twee RjDj apps zijn echt leuk hoor! Probeer het maar eens, vooral nu, want ze zijn gratis...
|
|
|||
|
|||
Ik had scoops al via een Promo Code en de andere heb ik gedownload, maar ze staan zelf nu nog niet op appshopper?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door iMario; 05-04-09 om 19:53. Reden: Edit-knop gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
AppSniper.
AppSniper Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb deze ondertussen al gekocht en ziet er goed en gemakkelijk uit. Bedankt voor de replies.
|
|
|||
|
|||
Wel een naai-streek dat ik nu pas, middels de update, op de hoogte werd gesteld van de 'player' app, waar je dus blijkbaar altijd al scenes kon donwloaden.. :S Die is altijd gratis geweest toch, de 'lite' versie?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Downhill Bowling en Penalty Shootout tijdelijk aan 0,79, en ook Rasta Monkey is weer eens naar diezelfde prijs gezakt.
|
|
|||
|
|||
Fastlane Street Racing is tijdelijk €1,59.
|
|
||||
|
||||
Bobby Carrot 1 is afgeprijst naar 0,79, net als iDracula (een topper, zeker voor die prijs).
|
|
||||
|
||||
Bobby Carrot Forever is ook in de aanbieding --> €2,39
The Creeps! ook weer goedkoper --> €1,59 Payback is ook weer een eurie goedkoper --> €3,99 Van alledrie zijn ook Lite-versies beschikbaar |
Labels |
apps |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|