Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Spijtig €1,60 is een zak snoep.. daar ga je toch niet over tobben?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Die LD50 app trouwens niet aanschaffen. Ik heb hem getest via iBetaTest en hij is echt slecht.
|
|||
|
|||
Citaat:
Het punt dat ik bedoel is dat je dat beetje had kunnen besparen, maar ik zeg er ook bij dat het betalend programma net wat uitgebreider is dan het gratis alternatief. Trouwens er zijn er wel meer die het overwegen te kopen, al was het 1,60€. Zie op de vorige pagina eens na, er liep daar iemand te denken om Fieldrunners te kopen, maar vroeg naar meer informatie en uiteindelijk is het maar een game dat iets meer kost dan een pintje op café. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er is ook een applicatie die hetzelfde doet, maar die moet je wel betalen (0,79€) en dan kan je eender waar met 3G of Wi-Fi zien welke applicaties er nieuw zijn, welke in sale zijn, welke gratis zijn, ... Je kan zelfs applicaties aan een verlanglijstje toevoegen en ingeven wat je ervoor wil betalen en dan geeft hij je een waarschuwing als de applicatie gezakt is naar de prijs die je wil betalen (al dan niet gratis).
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat ergens een foutje is gemaakt, anders wel een hele bizare aanbieding..
Volgens AppSniper koste de sociale netwerk-app Centr eerst 799,99 euries, maar hij is nu dan tijdelijk gratis.. Geen idee wat het is, ben m aan 't downloaden, zal vast geen 800 euro waard zijn Laatst gewijzigd door Timmeh_; 19-03-09 om 08:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Centr bestaat al sinds 28 januari, ben benieuwd of er toen al mensen zijn die de app hadden gekocht
|
|
||||
|
||||
Zodiac Pro was ook $999.99. Daarna ging er %99 van af, daarna weer %67 en daarna was hij gratis... Heb de app geprobeerd, stelde niks voor! Je moet maar geld over hebben om zulke apps te kunnen kopen.
|
|
||||
|
||||
Kan me echt niet voorstellen dat iemand dat geld ervoor over zou hebben.. Aan de andere kant: de ontwikkelaar hoeft er nu maar eentje te verkopen om zijn ontwikkelingskosten terug te verdienen
|
|
||||
|
||||
Daarom! Er zijn zoveel App Store gebruikers, er trapt vast wel één iemand in.
|
|
||||
|
||||
Off topic: Ik las net dat Mariah Carey een huis gaat kopen van 125 miljoen. Ja, je leest het goed; HONDERD VIJF EN TWINTIG miljoen!
Dus, stél dat zij een iPhone heeft (en een beetje Celeb heeft tegenwoordig natuurlijk allang een iPhone!), dan draait zij vast haar hand niet om voor een leuke app van $999,99... |
|
|||
|
|||
Crazy Snowboard is tijdelijk in de aanbieding voor €0,79.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem zelf uitgeprobeerd en snap die recensies helemaal niet.
Op mijn iPod Touch werkt het spel super goed en ik raad het heel erg aan en helemaal voor dit geld. Ik vind het één van de betere spellen, maar de recensies zijn van oudere versies en misschien waren die slechter. Je kan het ook zelf uitproberen met de gratis Liteversie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is dus echt niet een van de betere games.. Het sturen is echt vaag.. Je beweegt zelf niet links of recht, maar de achtergrond beweegt.. Thanx voor de tip, maar ik laat m liggen Nu in de aanbieding: BlocksTouch 3D, nu voor €0,79 BlocksClassis is de 'normale' versie, ook een aanrader kost ook €0,79 (geen aanbieding, standaard prijs) Laatst gewijzigd door King1987; 30-03-09 om 17:23. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
|
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|