Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iMario is toch een eerlijke jongen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMario is toch een eerlijke jongen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vond daarnet toevallig een applicatie in de aard van Mafia R/R en iMob, genaamd War Lords, misschien interessant voor liefhebbers van dit soort games?
|
|
||||
|
||||
Vind 8 euro nog steeds te duur voor BeejiveIM nog steeds te duur..
Vandaag een update van Palringo uitgekomen, hijs nu aant syncen, ben benieuwd
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Echt een verschil is er niet hoor, ze hebben de stabiliteit verbeterd en het verbruik van stroom als je de locatievoorziening gebruikt, that's it.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu we het over Instant Messaging hebben, ik heb IM+ for Skype aangekocht en ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben, ik had er meer van verwacht hoor. Stel ik bel naar een andere Skype account, dan zorgt deze applicatie ervoor dat ik wordt opgebeld vanuit skype op mijn GSM en moet ik dus kosten betalen, de verbinding naar de andere Skype account is dan wel gratis.
Dus voor diegene die deze applicatie overwegen kan ik eerder Fring aanraden, daarmee kan je wel kostenloos van skype naar skype bellen. Vind ik ook, vooral door die leuke teksbalkjes zoals in je sms applicatie en de mogelijkheid tot gebruik van emoticons, dat heb je niet bij IM+. |
|
||||
|
||||
Die IM+ is nu ook maar 99 cent... Wie betaald daar dan ook 8 of 10 dollar voor? IM+ heeft amper wat opties!
|
|
|||
|
|||
IM+ for Skype is nu 0,79€ in de app store, voordien koste deze een pak meer, anders had ik het niet geprobeerd. BTW IM+ is ook 0,79€ in de app store.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Balloonacy €1.59 --> €0.79
Tie-aTie deluxe €2.39 --> Free Toy Bot Diarees € 2.99 --> € 0.79 Toy Bot Diarees 2 € 2.99 --> € 0.79 Toy Bot Diarees 3 € 2.99 --> € 0.79 Helium Voice € 0.79 --> Free Burnit €0.79 --> Free (voor bepaalde periode) Treasure land €0.79 --> Free Tip: X-Plane Racing is verkrijgbaar voor €7.99! |
|
|||
|
|||
Ik heb de heel Toy Bot Diarees serie gekocht.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net voor €0,79, zat er al een tijd over na te denken, maar gelukkig steeds uitgesteld. Nu snel mijn slag geslagen!
|
|
|||
|
|||
fileaid is nu gratis. Superhandig om doc e.d. op je iphone te plaatsen en lezen zonder ssh
|
|
||||
|
||||
Had Toy Bot al, maar vond deel 2 en 3 zonde van me geld, maar voor 80cent per stuk heb ik toch maar gekocht
|
|
|||
|
|||
Heb de Toy Bot Trilogy ook maar ineens aangekocht, lijkt me wel een leuke serie games.
|
|
||||
|
||||
Sim City nu in de aanbieding voor $5.99 (%25 er af).
7 Cities nu in de aanbieding voor $0.99 (%80 er af). iBonsai nu gratis. |
|
||||
|
||||
is 7cities de moeite?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|