Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel even mee aan het spelen en het is wel leuk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Momenteel even mee aan het spelen en het is wel leuk.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Allebei gratis!! Blast! vink wel humor, maar na 5min wel weer gezien en met Magic Touch met ik nog aan spelen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
TheSnapper.
Foto-maak-programma waarmee je de iPhone foto's kan laten maken door in je handen te klappen of Cheeeeeese te schreeuwen. Handig bij zelfportretten. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks, neem ik even mee
|
|
||||
|
||||
Heb hem even gedownload maar vind er niet veel aan Is natuurlijk wel handig
|
||||
|
||||
Heb ook gedownloadt. Handig ding, maar kun je ook app daarin toevoegen?
|
|
|||
|
|||
Op dit moment staat creeps! op 0,79€, heb het dan maar direct gedownload, ik heb ook ineens 7Cities gekocht omdat het van een gelijkaardig concept is, stond trouwens ook afgeprijsd naar 1,59€.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Big Bang Board Games is nu voor 80 cent!
ik had Big bang al als desktop versie, is echt een aanrader, zeker voor 80cent! |
|
|||
|
|||
Gelijk maar even meegenomen, ziet er idd goed uit!
|
|
|||
|
|||
Daarnet "Catch a mouse" in de Mexicaanse iTunes application store gedownload en het is gratis, best wel een leuk game. Het leuke is dat je er geen credit card nodig hebt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze? Staat ook in de Nederlandse. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de andere kant ligt het zo dat ze wel een stuk goedkoper zijn, Payback kost er 2,5€ en hier 3,99€, maar ik vrees dat je een creditcard van ginder nodig hebt voor de aankopen als ik de procedure vergelijk met de VS. |
|
||||
|
||||
Nu denk ik: wat doet die nou in de Mexicaanse Store...
update: BlocksTouch 3D €1.59 --> € 0.79 iCopter Classic €0.79 --> Free BiiBall3D € 2.39 --> €0.79 iProRecorder €3.99 --> €0.79 Dungeon & Hero €3.99 --> €2.39 Bikini Blast €2.39 --> €0.79 DigiDrummer €1.59 -->€0.79 Laatst gewijzigd door King1987; 01-03-09 om 19:15. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
IM+ --> 0,79
IM+ for Skype --> 0,79 BeejiveIM --> 7,99 zijn onder andere afgeprijsd nu. Misschien interessant voor wie ze nog niet heeft. |
|
||||
|
||||
Heb BeejiveIM gister gekocht voor 10 dollar. Ben er zeer tevreden over!
|
|||
|
|||
Beejive het is egt een super programma
Laatst gewijzigd door King1987; 03-03-09 om 12:36. Reden: Over illegaal verkregen app's word niet gepraat. |
|
||||
|
||||
Anass91;
Er zijn meer manieren om aan een app te komen dan door deze te kopen in de App Store ;-) Maar daar mogen we het hier niet over hebben... |
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|