Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is niet in de aanbieding, maar zeker het proberen waard! Gratis te krijgen in de App Store: Jelly Car. iTunes link (NL Store)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hij is niet in de aanbieding, maar zeker het proberen waard!
Gratis te krijgen in de App Store: Jelly Car. iTunes link (NL Store)
|
|
|
||||
|
||||
G-spot en G-park tijdelijk gratis te verkrijgen in de app store!
Wees er snel bij.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
FerrariGT ook in de aanbieding.. Ik heb m al eerder gekocht.. Toch zonde van die 2 euro
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
MONOPOLY Here & Now: The World Edition van $7.99 -> $4.99
|
|
|||
|
|||
Nu gratis: TuninFM
Net gedownload GRATIS TuninFM, Tunin is een player waarmee je met zeer hoge kwaliteiten naar bijna alle radio stations in de wereld kan luisteren!!
En de ontwikkelaar is een nederlandse partij: Mobilaria. http://itunes.apple.com/WebObjects/M...300684064&mt=8 |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Brothers in Arms van Gameloft is van 7,99 naar 4,99 gegaan! iemand hier al ervaring mee? Ik ben niet zo van de shooters, maar ben wel fan van Gameloft
|
|
|||
|
|||
zijn er nog mooie tips? Dit topic mag niet doodbloeden
|
|
||||
|
||||
AppSniper vertelt je alle aanbiedingen.
Kost welliswaar 1 dollar (€0,80) maar dan heb je ook wat . |
|
||||
|
||||
Maar als je en paar dagen niet in AppSniper kijkt, heb je zo 200 nieuwe aanbiedingen.. Ga ik dan niet meer allemaal bekijken, en dan is dit topic wel een idee
GTS World Racing is nog steeds in de uitverkoop (2,39€) Fastlane Street Racing ook (ook een lite-versie van) Allebei leuke racegames EDIT: Fastlane Street Racing is inmiddels weer voor de normale prijs.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben ook fan van Gameloft! Zou wel willen weten of hun Midnight Bowling het geld waard is. Al gekocht? |
|
|||
|
|||
Intussen gebruik ik appshopper.com en vooral appsniper je mist dan echt geen enkele aanbieding.
Deze lijken mij wel interessant: the creeps van 3,99 naar 2,99 iSniper 1,59 NAAR 0,79 BiiBall #D van 1,59 naar 0,79 brainchallenge 4,99 naar 3,99 Laatst gewijzigd door King1987; 09-02-09 om 23:28. Reden: Dus pas ik het voor je aan ;) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Midnight Pool is ook zeker een aanrader! Die is eigenlijk hetzelfde als Virtual Pool, maar dan ook met een verhaal, wat het nogmaals voor mij een stuk leuker maakt |
|
||||
|
||||
Edge is nu in de aanbieding, een dollar goedkoper
Ik vind m nog steeds te duur, maar voor de zwevende kiezers.. |
|
||||
|
||||
Magic Touch en Blast! zijn gratis te downloaden.
Magic Touch is een photoshop progamma en Blast! een leuk spel. Zeker het proberen waard. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip!
Heb even Magic Touch meegenomen. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|