Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Tower Blox Deluxxxe ( of hoe schrijf je zoiets ) tijdelijk 80 cent....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tower Blox Deluxxxe ( of hoe schrijf je zoiets ) tijdelijk 80 cent.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
IM+ is nu 4 euro.
Is wellicht niet zo goed als BeeJive maar nu wel 2x zo goedkoop en het support wél Twitter en Skype |
|
||||
|
||||
Quick Office van 15,99 naar 10,49 euro.
De top 10 in de Belgische App Store is tegenwoordig wel goedkoop zeg |
|
|||
|
|||
Heb Tower Bloxx ook maar gekocht.. Ziet er schitterend uit en is ook nog eens leuk.. Helaas crashed hij bij mij veel.
|
|
||||
|
||||
QFlits is een week 1,59 normaal 2,99
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geodefense is nu (tijdelijk) €0,79, normale prijs €2,99
|
|
||||
|
||||
Knight Onrush terug gezakt naar 0,79
F.A.S.T. van 2,39 naar 1,59 I Dig It tijdelijk aan 0,79 (70% off) TIP Ik vind StoneLoops (0,79) ook echt wel een aanrader. Er staat dat de prijs tijdelijk 0,79 is, maar dat is sinds de release in mei nog steeds niet veranderd. Voor die prijs echt niet te missen! |
|
|||
|
|||
Ik zag Soundboard van Duke Nukem nu gratis staan.
Je hebt normaal een free versie met ads. Je hebt een adsvrije versie maar die moet betaald worden. Nu echter is de adsvrije versie gratis te downloaden. |
|
||||
|
||||
PhotoForge van 2,39 > 0,79.
App zelf vind ik alleen wat tegenvallen in vergelijking met Photogene. |
|
||||
|
||||
iSamurai tijdelijk gratis, heb hem zelf gekocht aan 0,79: best leuk!
En Guinness World Records van 3,99 naae naar 80 centjes. Ga ik zelf zeker kopen! In geval van twijfel hierbij: iPhoneclub heeft hier onlangs een review over geschreven. |
|
||||
|
||||
Internet Radio Box is nu €0,79
|
|
||||
|
||||
Alleen vandaag is BankSaldo voor de helft van het geld (€0,79).
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
En Need For Speed is ook iets goedkoper vandaag!
-30% nu €5,49 |
|
||||
|
||||
Convertbot is tijdelijk gratis. Gelijk meegenomen, best handig. Zeker in Amerika: van dollar naar euro!
|
|
||||
|
||||
Aanvulling: Convertbot lijkt niet gratis (EUR 0,79) klik je het aan dan is het gratis.
Helaas krijg ik een melding: "Aankoop van dit art. niet mogelijk, het artikel wordt gewijzigd. probeer het later" |
|
||||
|
||||
Ik heb 'm gewoon gratis opgehaald, ging prima.
|
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|